| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
2009-11-07  |
分類: 未分類 |
今日好早就起左身
大約1點幾肥勁就黎左我屋企玩~
玩到大既3點就落左街踢波波
踢到6點半到就番左屋企lu~
個陣都已經好肚餓架啦~
電視仲要播果個乜野「日日有食神」
搞到我d口水流哂出黎~
餓上加餓啦~
直到8點3到仙有飯食.....爭d暈低丫大佬
cm丫~~~~~
|
2009-11-06  |
分類: 未分類 |
今日頭個堂中文默書~
車~勁ESAY啦~好快就搞掂~
跟住就到數學堂~
教D野好易學~
但係唔知點解呢?咁多人唔識既~
SO廢呢
跟住就係到體育堂~
去左湖山到踢波波~
之後就係圍村跑~
攞第2~正
到英文堂~作文~
MY FAVOUITE MOVIE
話咁快就作完~
LUNCH去左茶餐廳食煬州炒飯~好抵呢
通識冇野做就咁過左兩堂LU~
放左學去左踢波波
記住CM丫 |
2009-11-05  |
分類: 未分類 |
今日好悶...悶到....訓左 呵呵
連續幾堂係咁訓~
基本上冇聽書~
電腦堂又過得好快~
到左lunch~
出去個陣係學校樓梯到汁到包煙~正
跟住去左同星星,kk,秦樂軒去食7幅神~
留到學校就係上英文堂~悶
cm~~~~~~~ |
2009-11-04  |
分類: 未分類 |
今日中文堂之後就到通識
派埋通識卷~40分~
算ok架啦~
lunch番左屋企食~冇咩做~
番番到學校之後咁上科學堂~
不過....都係訓教姐
不過d野又唔係唔識~
唔緊要啦~haha
cm丫記住~ |
唉~  |
分類: 未分類 |
今日番學好凍丫 ~
凍到就黎變雪條~
不過好彩仲有件衫仔~haha
今日學校派左幾份卷~
中文~57分~
數學~仙得48 失望
佛學~好似...24分~
中史~正''合格~51分'卡卡
放左學出街玩左陣~
cm~~~~~~~~~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|