最近三個月尚無任何留言

報 時 : 今 日 係 2008 年 01 月 16 日

re 小vI`

今日吾打神拉; xP

哈哈,,

今日好開心牙 *3*

好快就有得好詔關啦 ;))`

聽果d野好悶,,

比vi`整到我鬼死甘痛 -0-'

傻傻地ge佢 !! -口-'

痴線 -v-'

 

跟住派野派野再派野 -3-''

悶到我死死下 !!`

搞到我zzZZ左,,

咩事都吾記得啦` @0@'

 

跟住排排隊 ,,

等人人人人人人人人人人... xD'

好悶牙 >!<'

 

之後比vi同瑤拉左好買野食 ,,

好想食牙我 *V*

不過而家又吾食得,,

好大的引誘; :P

 

聽日聽日快d黎`

我要快d去詔關牙 !!*

睇下小vi點死 !`

 

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 QBWING 的日誌)


sweetmeiling 於 2008-03-18 09:33 PM 發表:
cm aR!!!
come and cm to my qooza^^
long time no write your blog lar...quickly!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu vi 於 2008-01-16 09:27 PM 發表:
今日個遊戲好正=)
遲d玩過,,,xd''
我刀好想去韶關!!
但係袋刀未執
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好哇`
遲d到我整你 =]
一定好好玩 xP''
你袋都未汁?!!?
吾係掛 -0-'
好恐怖喎`
Posted at 2008-01-16 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YukiSuetWing 於 2008-01-16 07:27 PM 發表:
cm...4...u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz ` =)
Posted at 2008-01-16 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 QBWING 的日誌 ]