|
| 訪客留言 (返回 QBWING 的日誌) |
|
sweetmeiling 於 2008-03-18 09:33 PM 發表:
cm aR!!!
come and cm to my qooza^^ long time no write your blog lar...quickly!! |
|
|
siu vi 於 2008-01-16 09:27 PM 發表:
今日個遊戲好正=)
遲d玩過,,,xd'' 我刀好想去韶關!! 但係袋刀未執 |
| 網主回覆 好哇`
遲d到我整你 =]
一定好好玩 xP''
你袋都未汁?!!?
吾係掛 -0-'
好恐怖喎`
|
|
YukiSuetWing 於 2008-01-16 07:27 PM 發表:
cm...4...u
|
| 網主回覆 thz ` =)
|