| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 9 月 15 日 星期六  |
魴便da家  |
分類: 未分類 |
爲咗方便你哋
我依家要係Qooza冩嘢囉
你哋记得多D幫我留言窝~~
(Abby,honey,yuki,lin姐,傅B......)
支持我窝`!!
我班死黨菛..
|
|
|
cm呢. . .. 推秋姐個blog到最高峰呢. . 十卜你呢秋秋. .. 子威. .
|
網主回覆
可唔可以唔好叫硪做秋秋呀你?
我觉得好呕心呀~~
唔该喇!!
thz
~~
Posted at 2007-09-16 07:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
荔枝~ 於 2007-09-16 06:06 PM 發表:
|
|
|
私之blog,,係,,blog.qooza.hk/LeungChiuMam
比cm牙,,
|
|
|
QIu 於 2007-09-15 01:08 PM 發表:
|
|
|
小富婆\\大富翁 於 2007-09-15 12:40 PM 發表:
DARLING,,,,, 我係你老婆哇-333333333- 點會唔比[[[[[[CM]]]]]]]]你哇-V-"" 重要比個大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大 [[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[CM]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]] 你哇,,,,,
你的[[老婆]] 上,,
|
|
|
KAI 於 2007-09-15 12:31 PM 發表:
HOHO~!! 我來LO~! 記得多多打BOLG阿~ 我一定會多多來踩架~!
|
|
|
QIu 於 2007-09-15 12:25 PM 發表:
|
|
|
優靈 於 2007-09-15 12:15 PM 發表:
HOHO.. 我係第一個留言 不過唔知你會幾耐先打一次BLOG呢?
|
|