| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
@.@惨死!~~  |
分類: 未分類 |
惨囉~~
毋拉拉俾朲話我哋"唱"佢窝~~~
(硪,yuki,硪個籹,硪honey,荔枝同Lin姐)
虽然我哋系有話佢姐
都唔使咁嫁...
邊個叫你講耶稣點點窝
仲要講D基督徒點衰點衰窝~~~
如果你唔系講耶稣...我哋會話你咩
你估我哋真系好得闲喇哇!@!
u又唔系特别令籽....
我哋某兴趣嫁....
真系P既...
无奈ing~~
|
|
|
Sorry eveybody. . .. This Is My mistaken. . NOt You'Re. . . Sorr. . .. I KnOW ,, We Can Be The Gd Fd. . RigHT?!
|
網主回覆
咁都得既....
奇迹呀
主,呀....
真定假噶?:"
米玩我呢...
经卟起的!~~
Posted at 2007-09-21 10:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我唔係話你地點點咩咩唔好. .. 只不過係想你地唔好講我姐. . 如果我講D野係你地覺得唔好Ge,, 咁我Say聲Sorry.. . 我覺得你地唔係衰人.. 係一班真係做得過Fd子Ge人,, 可唔可以唔好提我. . ?!. 只要可以應允我呢個要求. .
|
網主回覆
噢!~~
咁就得喇....
我哋其实毋講你嫁...系你自己太留意我哋既举动觉得我哋講你姐...
唔好咁留意我哋喇!~~
ps:唔好成日喺度唄住我哋呀~!!
唔系我哋还击嫁...
从来都唔提你噶喇...
你唔"聊"我哋既話 Posted at 2007-09-21 02:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我冇話過你地唔係好人喎. . .我亦都冇敏感過喎.. 亦都冇話你地係度針對你地喎,,中傷基督教??!我冇喎.. 我之前只係咁覺得喎.. 衣家我點睇你地知咩?!唔知就唔該收啦..我無做錯野喎.. 係你地討論我姐. . 我唔怕你地講我牙 不過係勁煩咋喎.. . 玲. .你如果同Miss講就講啦. .我冇所謂..最多咪比佢講幾句姐. .So Wt先. .. 仲有. ..我冇中傷過基督教.. 我自己基督徒中傷我自己Ge宗教做乜?! 之前只係我自己個人立場姐.. 係之前..唔係衣家. .衣家我點諗 你地知唔知先.. .唔知就咪話我中傷啦..
|
網主回覆
一切到此为止喇~!@
唔好再讨论喇,,,
费事愈描愈黑喇...
留番個好印象俾大家喇...
小接触..小误会...
某兴趣知你點念呀...
做翻個普普通通的同學吧!!~~
Posted at 2007-09-21 02:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
優靈 於 2007-09-20 10:03 PM 發表:
食屎啦 最憎人咁樣GA啦 我知你卑鄙好耐啦 唔信米唔信耶穌LO使唔使咁樣中傷我地D基督教呀 你無做錯野怕咩我地講呀 心虛啦你 依嫁先話信耶穌 車~ 唔好諗住做D咩過份GE野呀 我地可以話俾MISS知GA 睇你死定我死
|
|
|
我有冇話你地先?!我冇話你地喎. .. 係你地以為我話你地咋喎. . 我又冇指名道姓咁講,,但係. .你地唔好同我講冇暗中講我啦.. .你地講過D乜你地自己清楚. .. 如果想我指到名來話某某的話,,我做得出囉..之前講耶穌同基督徒D野咁又點 .. .只係我個人睇法So Wt?!我之前係咁覺得姐. .唔等於衣家都係咁睇. . . 你地如果係咁睇我Ge 咁話我Ge 我都冇野可以再同你地 講落去囉! ! 你地會憎我架,,我知. .. . 憎咪憎囉. . . 不過唔好唔記得. . .. 你地咁多人同team 得我自己一個人 . .我都一定會鬥得過你地.. . 更加過份Ge事 我都一定會做. .. 你地唔好諗到我好似好好蝦咁啦. ... 點都好啦. . . 你地都係唔好再次令我感到你地暗中提起我啦... . 睇先佢 就當我冇講過. ..你地記住就好啦. .. 係唔係覺得我好黑人憎呢?!你地仲未睇清楚我份人.. .遲D你地逼到我去到我自己底線時候,,我可以更加卑鄙. . ..
|
網主回覆
我都毋話你系話緊我哋
我覺得系咩 ?
唔好意思令你误会喇~!!
唔好成日觉得我哋系针对你喇~!!
只是你自己敏感姐...
唔好咁喇!~!
我哋唔系一D无聊既人
我哋唔會随便咁讨论一嗰人...
特别系同我哋无共同話题既人...
U know?
唔好成日觉得我哋系話你喇....你心理问题姐...
ps:我哋都系好人...
Posted at 2007-09-20 09:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
荔枝~ 於 2007-09-20 07:15 PM 發表:
真係服左佢lor* 話我地暗中鬧佢wor*唉... 冇野好講Na...-3333-v
|
|
|
米係~~~ 真係身同感受呀 佢唔講耶穌同基督徒D野 我先睇都唔睇呀~
|
|