http://illan.com.cn/music/aiqingnmd.wma
↘◎.◇'' uNiQuE ↖糗b˙Ωβ-bOY
 ̄ ̄ˍ㊣ˍβ..β] [C.baby
: 關于[U]]祢U].
 ̄ ̄( On you )
: 莪只想[U]]自私]的擁有.
 ̄ ̄ ̄( I just want to have selfish )
歡迎來踩有踩必回[
QIu
暱稱: -:-糗B
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2008-03-07
這是壹個美麗的纪 念日...
2007-12-22
朋友?
恏悶窝..Today
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
女女技术空间站
最近訪客
最近沒有訪客
嗰秂鈊情>,
[['硪伱之間,要囿祢的存在.,,=-~卟需要妳窝!~
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 77
今日人氣: 3
累積人氣: 1257
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


@.@惨死!~~ 呆滯 分類: 未分類

 惨囉~~  


       毋拉拉俾朲話我哋"唱"佢窝~~~  
                          (硪,yuki,硪個籹,硪honey,荔枝同Lin姐)

  虽然我哋系有話佢姐  


         都唔使咁嫁...  


                          邊個叫你講耶稣點點窝  


仲要講D基督徒點衰點衰窝~~~  


          如果你唔系講耶稣...我哋會話你咩  


   你估我哋真系好得闲喇哇!@!  


             u又唔系特别令籽....  


              我哋某兴趣嫁....  


                       真系P既...  


无奈ing~~  






訪客留言 (返回 QIu 的日誌)


sho_1994 於 2007-09-21 04:49 PM 發表:
Sorry eveybody. . ..               This Is My  mistaken. .   NOt  You'Re. . . Sorr. . .. I KnOW  ,, We  Can  Be The Gd  Fd. . RigHT?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
            咁都得既....
 
 奇迹呀
 
            主,呀....
 
真定假噶?:"
 
          米玩我呢...
 
经卟起的!~~
 
               
Posted at 2007-09-21 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sho_1994 於 2007-09-21 01:21 PM 發表:

唉. .

我唔係話你地點點咩咩唔好. ..

只不過係想你地唔好講我姐. .

如果我講D野係你地覺得唔好Ge,,

咁我Say聲Sorry.. .

我覺得你地唔係衰人..

係一班真係做得過Fd子Ge人,,

可唔可以唔好提我. . ?!.

只要可以應允我呢個要求. .

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
                                噢!~~
 
            咁就得喇....
 
  我哋其实毋講你嫁...系你自己太留意我哋既举动觉得我哋講你姐...
 
           唔好咁留意我哋喇!~~
 
ps:唔好成日喺度唄住我哋呀~!!
 
           唔系我哋还击嫁...
 
 
 从来都唔提你噶喇...
 
     你唔"聊"我哋既話
Posted at 2007-09-21 02:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sho_1994 於 2007-09-21 01:14 PM 發表:
我冇話過你地唔係好人喎. . .我亦都冇敏感過喎.. 亦都冇話你地係度針對你地喎,,中傷基督教??!我冇喎.. 我之前只係咁覺得喎.. 衣家我點睇你地知咩?!唔知就唔該收啦..我無做錯野喎.. 係你地討論我姐. . 我唔怕你地講我牙 不過係勁煩咋喎.. .  玲. .你如果同Miss講就講啦. .我冇所謂..最多咪比佢講幾句姐. .So Wt先. .. 仲有. ..我冇中傷過基督教.. 我自己基督徒中傷我自己Ge宗教做乜?! 之前只係我自己個人立場姐.. 係之前..唔係衣家. .衣家我點諗 你地知唔知先.. .唔知就咪話我中傷啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
             一切到此为止喇~!@
 
唔好再讨论喇,,,
 
         费事愈描愈黑喇...
 
留番個好印象俾大家喇...
 
       小接触..小误会...
 
 
    某兴趣知你點念呀...
 
        做翻個普普通通的同學吧!!~~
 
 
Posted at 2007-09-21 02:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



優靈 於 2007-09-20 10:03 PM 發表:
食屎啦
最憎人咁樣GA啦
我知你卑鄙好耐啦
唔信米唔信耶穌LO使唔使咁樣中傷我地D基督教呀
你無做錯野怕咩我地講呀
心虛啦你
依嫁先話信耶穌 車~
唔好諗住做D咩過份GE野呀
我地可以話俾MISS知GA
睇你死定我死
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sho_1994 於 2007-09-20 08:05 PM 發表:
我有冇話你地先?!我冇話你地喎. .. 係你地以為我話你地咋喎. . 我又冇指名道姓咁講,,但係. .你地唔好同我講冇暗中講我啦.. .你地講過D乜你地自己清楚. .. 如果想我指到名來話某某的話,,我做得出囉..之前講耶穌同基督徒D野咁又點 .. .只係我個人睇法So Wt?!我之前係咁覺得姐. .唔等於衣家都係咁睇. . .  你地如果係咁睇我Ge  咁話我Ge  我都冇野可以再同你地 講落去囉! !  你地會憎我架,,我知. .. .  憎咪憎囉. . . 不過唔好唔記得. . .. 你地咁多人同team  得我自己一個人 . .我都一定會鬥得過你地.. .  更加過份Ge事  我都一定會做. ..  你地唔好諗到我好似好好蝦咁啦. ...  點都好啦. . . 你地都係唔好再次令我感到你地暗中提起我啦... . 睇先佢  就當我冇講過. ..你地記住就好啦. ..  係唔係覺得我好黑人憎呢?!你地仲未睇清楚我份人.. .遲D你地逼到我去到我自己底線時候,,我可以更加卑鄙. . ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
 
 我都毋話你系話緊我哋
 
我覺得系咩 ?
 
 唔好意思令你误会喇~!!
 
唔好成日觉得我哋系针对你喇~!!
 
       只是你自己敏感姐...
 
唔好咁喇!~!
 
 我哋唔系一D无聊既人
 
    我哋唔會随便咁讨论一嗰人...
 
    特别系同我哋无共同話题既人...
 
U know?
 
         唔好成日觉得我哋系話你喇....你心理问题姐...
 
ps:我哋都系好人...
 
 
 
Posted at 2007-09-20 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



荔枝~ 於 2007-09-20 07:15 PM 發表:
真係服左佢lor*
話我地暗中鬧佢wor*唉...
冇野好講Na...-3333-v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



souhinlee 於 2007-09-20 06:05 PM 發表:
米係~~~
真係身同感受呀
佢唔講耶穌同基督徒D野
我先睇都唔睇呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandy1993120 於 2007-09-20 05:31 PM 發表:
呵呵∼
無奈中∼=。=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]