Love Without End...LAm
2009 年 7 月 1 日  星期三   時晴時雨


2009-7-1 十九周月 滿足 分類: 未分類

今朝早起身...跟住去睇早場「矮仔多情」~我九點鐘出門口...搭車9:20就到了= ="~搞到我等成四五個字...係新都城行黎行去!!!蕉黎到都早左...又要行黎行去~之後就去睇喇...套戲有時好悶~但係有d位置就幾好笑...所以都係一般!!!

睇完戲我同蕉行一陣...跟住去搵蕉媽同蕉弟~又行多陣...跟住就一齊去翠河餐廳食野~食完就同蕉and蕉弟返屋企訓教...因為真係好攰=]

訓到成6:30...跟住睇電視睇到7:00~之後就出街行喇...諗住去飲野~點知happylemon又無開...跟住想去聰嫂~但係又好多人...跟住我地就行過d去豆漿大王喇~只係叫餸唔叫飯...有一杯豆漿~一碗豆腐花...一個銀絲卷~仲有一碟上海排骨...好好味呢=]

之後我地就番屋企了...今日係我地拍拖十九周月紀念~好開心呢...時間過得真快~話咁快又一年零七個月...總之就好開心啦=]






訪客留言 (返回 QMALaN 的日誌)


Joey1112 於 2009-07-09 12:08 PM 發表:
咁快又1個月了
今日成日都好攰呀,,
1 7/12快樂
喵喵 so much
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻貓貓...係寫d野= =
好彩我數學好咋...唔係既話都睇唔明呢= =
Posted at 2009-07-09 11:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



staryi314 於 2009-07-07 08:39 AM 發表:
comment~=]
得閒既就回比我丫=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX=]
Posted at 2009-07-09 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





QMALaN
暱稱: 肥楊
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2013-12-01
2010-7-1 三十一周月
2010-6-4 三十周月慶祝...
2010-5-18 九百日
2010-5-1 廿九周月
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 388
留言總數: 556
今日人氣: 11
累積人氣: 9131