番學 - 6:30打比蕉叫佢起身...7:00行去坑口地鐵站~因為蕉岩岩先出門...所以我番去練住結他先=]
表演 - 音樂堂表演「溫暖的詩句」...我都唔係幾滿意/○\
午餐 - 同蕉去波仔買左個椰汁紫米露去公園食...好好食呀=]
跳舞 - 放學去跳舞...排舞都唔錯好玩=]Momo排d自己又排d...不過諗舞都幾難= ="6:30同蕉行去圖書館還書...跟住7:00就行番屋企=]
今日無等蕉番學...我衰=]蕉今日好病病地...睇下今晚會唔會好d=]