昨晚過得幾開心....當過佐12點...就有好多網友同我say happy new year......仲有我good fd呀yee
起電話同我倒數...雖無起銅鑼灣果度D人現場倒數咁有氣氛....但總算有人陪我渡過2005年最後一刻...
then同呀yee偷偷地傾到2點幾....哇...講佐好多野....未試過同d fd煲咁長時間電話粥....haha~~至於
今日就乖乖地起屋k做功課...仲有一日玩下就要返學la....呢個聖誕節同呀yee出街最多家la~~thx u如果無佐
你ge話..唔知點過><希望新GE一年學業有更上一層樓同埋有新GE開始^^

|