昨晚失眠...無咩點訓過....諗起佐一位網友....唉......自己攞黎煩....
不過都成10點先起身.....then食佐d野就上網......好無聊中=.=
到佐12點幾呀ming add me...hehe...就同佢傾佐一陣.....因約佐呀so
做project....就走人la....同呀so起新北江睇野...行佐無幾內自己就花佐50買
d無謂野=.=......then去佐嘉湖銀座....自己想買鞋....起果3間鞋店係咁徘徊...
都唔知自己想點....試鞋試佐幾次都唔岩心水......呀so跟住我有d厭煩,,,,足足用佐
一粒鐘先買到一對all star最新款.....=.=......今日又用佐300幾....之後去m記做project
教呀so做maths....我地真係幾醒....懶得去佐實驗..就大約估計去完成呢份project....都唔知
是否錯落百出.....為佐呢份project...連續兩日都煩住果位大學生~~~係咁嗌佢俾idea....當中
有時唔係幾明佢up緊咩...可能msn係難姒溝通教人......不過都好la~~有位咁好ge人願意教我..
都唔會厭我煩........仲好鬼客氣tim....教完我仲同我講返唔好意思....佢覺得自己先前ge語氣有d重佐.
同我say sorry....嘩....你咁樣講...我仲更加唔好意思tim....係自己stupid...唔明你up咩....先會搞到你
要花d時間同我解釋我唔明ge野......你太好人la~~~thx u very much>,<
|