今日好鬼無聊呀...一起身就上網....心情極唔好....好似煩躁咁...
想hi你...不過算la...d fd各有各忙....放假有時真係起屋k發呆~~
3點幾先食下野....唉...唔正常....then就搭輕鐵去天澤交網費~~
第一次去...都唔知起邊...去到又唔想問人地wo...唯有起天澤商場周圍
行下......最後都比我搵到...咁未入去交lo....果位男仔好似有d怕羞咁....\=.=
check返我屋k tel時隻手有d不知所措咁.....最好笑下臨走時佢話送利是封俾me
點知一攞就俾3份俾我....使乜咁多呀......我拎住果陣時有D想笑佢...但又驚人地話
我傻.....=.=...咁住去佐WATSONS睇下.....就獨自歸家~~~~
|