傻"朱"Miu&cute
平淡的生活中帶有點兒甜滋滋的感覺..那該好啊!!
總享受著"被愛"那種feel....
*尋找著自己的夢想*
QMIU
暱稱: MIU
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心里總有x掛
開心
不知在想什麼?!!!
唔g..
好唔鐘意...
文章分類
全部 (229)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 229
留言總數: 86
今日人氣: 29
累積人氣: 2989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天


還可以吧... 分類: 未分類

尋晚成2點半先訓.....><''''作果篇野唔g自己想作咩....係咁諗wo...難免太認真了吧!!!=.='

訓佐4粒鐘咋.....起身對住塊鏡...好睬無點嚇親..尚捱得住.....生物返到school溫....第一堂就

係生物....對d英文word 略為ok 下lo...但呀sir呢堂俾我地操作顯微鏡..so呢次小測為有下次..

開心呀...諗我會更努力先得喇><'''今朝見到吳sir....睇落去心情麻麻地...仲幾大黑眼圈...入到班

房時好想問候呀sir架..點g自己無做到...好失敗lo......哎...maybe呀sir g班d人對佢有d不滿...so

今朝對我地 ge態度無咩點..仲寬容佐果幾位同學仔....好事黎ge....lunch同佐呀琪,尹去粥鋪食...

味道麻麻地...返到school起hall度見度呀偉佢地打羽毛球.....自從f1 食完lunch打羽球..再無試

過la...ha...而呢次好想玩...就同呀偉佢地一齊玩....玩得幾興奮....^^''但上maths堂....我無專心

聽呀sir講新野...好眼訓呀...就訓著佐...miss佐呀sir教ge野....搞到我今堂唔g學佐d咩野...問呀so..

姖講到唔係幾明...聽日就quiz...咁唯有今晚自學返lo....見d同學都話今堂ge野并非difficult...相信自

己都可以學識ge...係未?!!ka...放學prefect第2次訓練...當中f7 ge prefect扮演得幾鬼馬....笑到好開

心...5點幾搭車返k lu....今晚唔好搞到咁夜訓喇...豬miu<<<<

 






訪客留言 (返回 QMIU 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]