喜歡聽"寵愛"呢首歌....
每刻想著....怎知道我心情...對來說已唔在乎了....?
寂寞會諗起誰呢......
愛有美麗的誤會.......所謂ge愛并非只講何謂ge feel......當中係相處果過程是否開心.....
悶..只會令對方愈無feel....變得普通.....