今日派卷都5錯,好開心
Math 十分高興,可以同2S37號同分!!!!
但是,調左位我要同卓X榮坐死得,一定好煩。
你地話唔知是開心定傷心好?
考完UT啦!!!!!
大家都很高興呀!!!
但我十分擔心我這次成積呀!
都怪自已
唉! 十分煩惱呀!
我的媽媽對我的期望十分大。( 我對我的期望十分大 )
又令她和自己失望了!!!
我一定要努力呀!!
我愛上了他
十分辛苦的
想跟他說,難以開口
每天只能悄悄望他
唉!我該做什麼?
我愛小猫
情人節快樂!
今日學校派卷。
成積都吳錯,算滿意啦!!
你又點呀?滿5滿意呀?
加油!!!!