喜歡這裡嗎?
要多來唷~
我地今日考完試就同婷b,羊咩咩,晴,驢仔去食下記喇!?
食完佢地就反屋企...
我同婷b就行路反沙田,
跟全就搭車去我屋企...
好悶呀今日..
我地都唔知做d咩好...!/
我地諗左好耐.../
我地就去睇scary movie//
我地笑到死下死下..//
停唔到..實在太好笑喇...
睇到一半就唔睇就同隻貓玩....
佢訓得勁得2呀../
我地2個玩到佢死下死下..//
佢就反屋企..//
一日就係咁過喇..//