今日一起身個時勁大雨-___-
所以訓多陣-0-
第2次起身個時都仲係好大雨..梗係啦!紅雨wor-=- < 自問自答
之後就係到hea左好耐先捨得去做呀媽叫我做個d野
今日係2,4,6個成果展如果我無記錯既話.
我無去=[ 不過琴日黑雨囉. 勁衰囉.
唔知會唔會再整番比1,3,5年級呢?
會就好*v*
琴日歌姬的6月果實出左啦~~~~
可惜暫時未有大圖版dl
害我等了1整天/.........(閱讀全文)
3號風球``
今日好開心呀 滑鼠之前用唔到..宜加換左
岩岩玩左一樣好好玩既野
幫酥酥歌姬美化+化妝
左是整了
右是原圖
評一下xd
我自己蠻喜的..
哈哈哈..還有一天就出啦..開心^_^