| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
去左M.K  |
去左M.K 4.2.2007 8:00
今日打算同阿媽去街街.就打算去M.K la.答87D.好多人呀!到左lu..
搵野食.食粥.牛腩麵.剪頭髮.shopping
|
| 刊登時間︰2007-02-04 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 3 日 星期六  |
大掃徐!!  |
大掃徐!! 3.2.2007 7:30
今日9點幾起身.跟住就開始清潔la.我同阿妹負責廚房.阿媽負責廁
所.12點幾就叫外賣.又繼續清潔.好乾淨呀! 就用吸塵機吸塵.跟住
洗白白.舒服哂!!^^
|
| 刊登時間︰2007-02-03 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 2 日 星期五  |
星期五la....  |
星期五la.... 2.2.2007 10:30
等到星期五la.好開心..我最憎Day6.因為D書已經夠重.仲要拿P.E
衫.重死人咩.P.E堂玩儍左.五個擠在一個次所裡面<好迫>.上P.E
堂.跳繩.我地青山五人組玩.拼星星.跳大繩.好好玩呀!Eng Quiz
OK掂.I.S睇片.睇完之後咳到想死.眼淚都流出來.D人以為我睇完
套片後.感動到哭(=.=)中文騰文...呀媽聽講座.我煮飯.煎 煎讓三
寶 <好好味呀!>但是D牛肚硬過像皮.食唔落.
我換左封面.點呢?? 我好鐘意聽*冬之戀人*.好好聽呀! |
| 刊登時間︰2007-02-02 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 1 日 星期四  |
唔明白呀!!  |
唔明白!! 1.2.2007 4:40
今日又係咁過..上Maths都Ok la!I.H睇片.睇木乃伊.幾核特.像冇想像中更恐
怖...冇心情跳舞呀!

|
| 刊登時間︰2007-02-01 05:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 31 日 星期三  |
好悶呀!  |
好悶呀! 30.1.2007 7:30
咁快又過完新一年的一個月..又到新年.大家會做咩??我一定係拜年.年年如
事.依加玩電腦的時間小左.整到好奈都冇drown歌.慘.昨晚畫吳尊.畫到12:45
先訓.越畫越唔似.返到學校.修改下.因對眼畫得太大.得到70分.算係咁la..調哂
位.好嘈..英文堂好悶.但冇釣魚.已經好好 |
| 刊登時間︰2007-01-31 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 25 | »
|