今日採排話劇←中文
我同細佬去m記食野...
我買果陣見到曾嘉熙果銀包...←好令呀..
我問左人佢話係千色店買...
so我同老豆講今晚食飯去千色...>v<
我番左學見到好多同學←都係話劇
我本身要cup←好似農夫戴果d架..
之後比人排斥...因為似魚夫=]今日我穿果件係好似魚夫(日式)
我被迫要圍裙=]
肚覽凸曬出黎...怕羞呀...><""
今日上小提琴果陣...
呀SIR話我好得意=]
因為我拉岩曬拍子果陣又拉唔岩音
拉曬音又拉唔岩拍子= =||