× ' ♠ 離愁別悴       愛情   請遠離我   不要再受那可怕的悲傷∮™
Queenic_524
暱稱: × ' 細 ′
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2018-05-10
生活第22年
今日的我
靜靜地坐在一角
2014-04-09
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

2008 年 1 月 1 日  星期二  



新的一年,新的開始 分類: 未分類

2007年12月31號

我同成班櫻魂高層一行10幾人係文化中心

齊齊迎接2008年既來臨

先講一句

新年快樂!>v<

今年倒數 ..  特別開心

因為有一班好朋友陪我過@v@

金魚,凸哥,肇,希雪,陳寶發,淫添a_a,阿寶,寶男朋友

好開心 .. 真係第1次成班倒數

不過好多飲醉左(包括我半醉-0-")

阿寶最勁

金魚仲慘

哈!不過最後我地都有開心既一年

 

一開始黎到 , 唔知佢地玩緊咩 -.-

之後飲啤酒  勁癲@@"

有人抱樹叫【我係處男】

有人係到扮飛機

有人係到飲伏特加+7UP - -

醉左@O@

但係個個都好開心^3^

因為咁癲都係第1次>333<

我直情任癲@v@

當佢地係好朋友了-3333-

之後開香檳0.0

癲到爆=3333=

希望下年又可以同佢地過/3\

 

希望新一年

你地要考好會考\3333/

我又考好D成績@@

每日都要開心咁過^P^

註:考唔好會考我會......

 

愛爆櫻魂校每一位>33333333333<"

 

1月0.0本團開了一年啦@@"

各位有興趣係月尾團聚嗎!?

因為高層們差不多要會考..

宜家開始諗定就OK了0v0

有咩提議要記得講呀@_@"

發表時間:2008-01-01 03:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]