| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 新的一年,新的開始 |
分類: 未分類 |
2007年12月31號
我同成班櫻魂高層一行10幾人係文化中心
齊齊迎接2008年既來臨
先講一句
新年快樂!>v<
今年倒數 .. 特別開心
因為有一班好朋友陪我過@v@
金魚,凸哥,肇,希雪,陳寶發,淫添a_a,阿寶,寶男朋友
好開心 .. 真係第1次成班倒數
不過好多飲醉左(包括我半醉-0-")
阿寶最勁
金魚仲慘
哈!不過最後我地都有開心既一年
一開始黎到 , 唔知佢地玩緊咩 -.-
之後飲啤酒 勁癲@@"
有人抱樹叫【我係處男】
有人係到扮飛機
有人係到飲伏特加+7UP - -
醉左@O@
但係個個都好開心^3^
因為咁癲都係第1次>333<
我直情任癲@v@
當佢地係好朋友了-3333-
之後開香檳0.0
癲到爆=3333=
希望下年又可以同佢地過/3\
希望新一年
你地要考好會考\3333/
我又考好D成績@@
每日都要開心咁過^P^
註:考唔好會考我會......
愛爆櫻魂校每一位>33333333333<"
1月0.0本團開了一年啦@@"
各位有興趣係月尾團聚嗎!?
因為高層們差不多要會考..
宜家開始諗定就OK了0v0
有咩提議要記得講呀@_@"
|
| 發表時間:2008-01-01 03:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | »
|