2006 年 11 月 27 日 星期一  |
| 2006-11-27 |
分類: 未分類 |
今日默完書[中文]
應該冇錯既>3<
就黎考試啦!
要溫書啦>︿<"
現加要開始溫嫁啦=b=?/FONT>
我係唔係好乖呢=]]]
-3-""

|
2006 年 11 月 26 日 星期日  |
| 好玩呀! |
分類: 未分類 |
|
|
今日去左M記食早餐∼
食完同呀媽行街街唷
不過冇買野!!!!
午餐去左沙嗲王食><
好味-3-""
跟往同媽媽個同事去「掉」魚
我同媽媽「掉」左一條炸=]]]]]""
總共「掉」左6條"
好好玩呀""
要做功課了"
掰掰>3<""

| |
2006 年 11 月 24 日 星期五  |
| 令令!? |
分類: 未分類 |
令令呀>3<"
|
| 唉.又得閒了!@@ |
分類: 未分類 |
今日比左好多功課,
d老師低b的=]]
起碼有8,9樣-口-""
今日補數,
家慧早退
所以同左一個我地班既坐=]]]]]]xDDDD"
跟往我地係到玩,,
比呀Sir罵"
頂""
=v=""
唔講咁多,,
做功課先>3<"""""""

|
2006 年 11 月 23 日 星期四  |
| @@" |
分類: 未分類 |
今日考中文呀><
好難呀
Music得10分炸
緊緊合格-0-"
我驚家政同中文唔合約炸,,
我乜都唔驚啦>3<
今日我到又有大事發生啦==
又傷感情啦!!
唔制呀_^_
P.S:家慧你咁日lunch time 搵我做咩呀??
個陣同緊d big sister玩緊,,
所以冇理到你*v*"
聽日又有補數啦,,
又悶到嘔=3="

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 33 | »
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|