| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 2 日 星期五 |
 | |
| 好大雨-V-* |
今日紅雨`
所以早放-v-*
同丁丁,kai nin一齊走..
因為好多人等小巴`
所以唔坐..去坐巴士-v-"
我地3個係到玩水戰@v@
我隻鞋&件3都濕左>3<
番到屋企,,沖左個涼就sleep-v-*
累得很"
|
| 刊登時間︰2006-06-03 02:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 28 日 星期日 |
 | |
| 勁開心呀* |
今日我表姐放左把大口仔既遮比我..
我好鐘意呀..勁得意>v<
thz her a lot*! |
| 刊登時間︰2006-05-28 02:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 26 日 星期五 |
 | |
| XD* |
今日番半日*V*
Good!
我,,suki,,丁丁,,小美一齊到旺中行街>v<”
我地食左M記之後..
就去旺中行啦..
有d人打比suki啦...
阻住我同suki傾計既時間-v-*
我同丁丁睇中左個袋*!
所以買左佢..
我同丁丁一樣款>v<
但我係粉紅色的,,
丁丁是黑色的,,
孖公仔呢*xD
之後就去左suki屋企*
勁好笑呢*!
唔知有冇人嫉妒我地可以去suki屋企呢*?xB
係到聽morning娘d歌>3<
玩得勁癲...ha..
係到勁影相..
小美個樣好搞野*=]
而丁丁個樣好似殺手..=]
suki有那個迷人的神情xD*
好鐘意佢個間room..
你地呀..唔好唔記住我呀*!
唔係我打你地嫁xD* |
| 刊登時間︰2006-05-26 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 48 | »
|