\\*不會忘記._
其實只是........
不能忘記 [`★×*
♥♥♥``為愛 值得嘛?! -]}*
後悔. ﹒無意中°+*
撮合了她和他﹏※
剩下自己..*
+孤單一個\\\\
█ ! "..,,要學會放手 __ 才不會痛得這樣深★-/|!]
sOr呀,,
由於琴日'n'前晚我去左個gloria屋企玩
所以冇時間寫xG,,
丫BE你遲D再黎la~
(我岩岩睇左FOOT PRINT)
我前日同MaMa出左去MK附近
p.s.我都唔知果度係'冰'度...
買左一隻好CuTe既MoNcHhicHi
仲有2隻JaCkjaCk
都係Q到爆燈架"
而且唔算好貴$_$
xDDDDD"
嚮gloria屋企'反'左好多野呀,,
睇左5、6套戲,,,
搞到4點幾先訓到教呀我zZzZZz
第二日,,PAPA 'n' MAMA去左大埔(キ丁)波
p.s.點解次次都寫唔到→(キ丁)←既正字ge...?!
琴晚,,同PAPA 'n' MAMA一齊,,
出左去海港城果邊,,
MAMA買左一個westwood手袋
[簡直係令爆鏡!!!]
跟住去左POLO酒店食自助餐
我映左好多相呀,,UP緊...//////


竟然見到AIA
份餐具,,好整齊!!!

MoNcHhIcHi
westwood!!!@v@
PSP既新GAME!!!
海港城,,,

前日買既VCD,,,
MoNcHhIcHi 'n' 新筆袋 xP!
換左I-pOd個套~
嘩!!!岩岩嚇死我naaa}
xG突然間上唔到,,
真係俾佢嚇一嚇
p.s. hihi2022係邊個!!!!!!
|