好感謝大家既CMMM,,
xG又轉花款naaa}
'我 想 要 的 你 都 給 了 她
世界 改變 得再多 沒 改變 原來 的 我
我 寧願 當 好友 無愁無慮地碰頭
不想 再 次 想 起 你。
願我能坦白地對我說 我不愛你
我曾經很愛你 但不能 說 出來 因 你 心中 有 她
今日9:50起左身...
BECAUSE 約左1C既人做PROJECT ^ ^
11:30出左去上水JOIN佢地la,,,
行到去名都M記,,,人影都唔見一個= = " 你地個個都中意遲到ga?!
等左都OK*耐,,
CHERRY到左喇 終於\\
((佢著得好CUTE))
佢話弟弟要飲荼,,所以黎唔到呀T^T!
ME AND CHERRY等左好耐都唔見TRACY,,
於是決定離開M記naaa}
點知就o係呢個時候...
TRACY出現左喇!!!
((佢好IN))
跟住又入番去M記 = = "
食完野之後去左上水圖書館塭書,,
BOOKS FOR MATH PROJECT...
THZ CHERRY幫我地借書!!!
THEN閃~
BUT落到去之後,,
TRACY發覺把(姐)漏左嚮上面,,,
所以又要上番去喇wOr"
最後就行落天橋塔加洲車la ~
仲以為我地 3條友仔 可 以(包 車)
點知有個呀婆上左黎 T^T! 咁掃與?!
我地3個玩自拍^ ^ 真係KAI到爆囉 xDDDD"
去到我屋企之後,,,
佢地參觀左一陣...
原來我屋企都有唔少HELLO KITTY架喎!!!
我之前從來都冇察覺過呢樣野... = = "
真係可悲naaa x}
開電腦玩左陣,,聽左一陣歌...
p.s. 其實唔係一陣,,而係超爆耐 xP!
跟住上左MSN同人傾,,
很無奈的((其他人唔會明))
打左俾beeee x} 佢把聲好溫柔^ ^
BUT好快就收左線,,
其實諗住打去問佢少少野姐]]*
傾完MSN就一齊商量下個PROJECT咁啦~
都算係傾到D野出黎ge...
不過又唔算諗左好多 ><
食左件CAKE,,好DREAMY呀,,,可惜TRACY唔中意 T^T!
跟住落去廳度玩 TURE OR DARE ,,
太少人naa}
唔係太好玩...不過笑死 xP!
我被逼一次過塞1○條蝦條入口 t6t!
CHERRY 要....
最後佢地要走naa }
BYE 88]]*
PHOTO HERE!!!
相依為命!!!
ME@
跪地求饒?!?!
咬叉!!
|