琴 日 見 到 熊 貓 啦 XD' [ON YES!]
琴 日 1 點 幾 同 啫 喱 去 KF 食 野
之 後 3 點 1 返 李 賢 堯 [差 D LATE 咗]
琴 日 落 到 好 大 雨 ... 熊 貓 成 身 濕 哂 [因 為 佢 係 基 督 小 年 X SO 要 幫 手]
跟 著 去 到 禮 堂 到 D 第 兄 姐 妹 係 到 唱 歌 [1 隻 歌 唱 2 次 傻 的 = =]
之 後 同 D 姐 姐 傾 下 計 咁 啦 ...
跟 著 就 落 去 BBQ
熊 貓 幫 人 幫 到 濕 哂 [真 係 慘 啦]
之 後 佢 過 咗 我 地 到 BBQ [佢 扮 哂 野 咁 幫 我 地 起 爐]
大 Q 先 搞 笑 佢 幫 我 地 起 啦 都 有 跟 著 MAY 同 NICOLE 話 佢 低 B 仔
跟 著 我 地 笑 到 DIN 咗
跟 著 B 完 就 出 去 行 下 咁 啦 咁 就 7 點 啦
之 後 同 啫 喱 , MAY ,NICOLE 落 KF 行 下 啫 喱 就 買 咗 對 波 鞋 [我 都 買 咗 件 mickey mouse 既3]
買 完 就 返 屋 企 啦 返 到 屋 企 8 點 半 =.=
|