今日10月11日我老哥生日,我今日8:30就起左身喇!!!
尋晚,我俾我老哥係5:45嘈醒呀~好慘
佢同理佢果個女朋友一齊返左黎>3<
e+係9:04我都唔知點解我會咁鬼早打我ge日記
我e+好鬼悶呀~如果有人陪我傾一陣電話就好喇......
尋晚,佢嘈醒我就係要同我講聽日一齊去飲茶喎...我果陣so冇奈呀
我同我果二老哥做左果cake俾我果個大大哥嫁,不過我大大哥尋日好晏先返屋企.....so,今日先食呀!!!
今日冇咩好打呀~聽天又打過呀!!!