2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天

去左打波

 

今日我去左打排球..我同少儀.牙甲.牙wing,

仲有幾個男仔(陳梓鋒.楊潤偉.賴鶴烽.謝偉強.

仲有一個今日識架叫羅俊傑..

其實我唔知佢個名係唔係咁打架..)

我地d女仔開頭係同d男仔一齊打排球..

不過後來落雨d男仔叫我地避雨..

不過我地冇去避雨..

賴鶴烽反而去避雨..

後來唔知點解少會食波餅...

佢喊左一陣又冇事啦...

之後d男仔打籃球我地d女仔就打排球..

再之後少儀同牙甲鬧交..

之後冇事啦..

我同少儀就一齊走啦..

時間︰2006-10-02 03:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

時間: