去左打波
今日我去左打排球..我同少儀.牙甲.牙wing, 仲有幾個男仔(陳梓鋒.楊潤偉.賴鶴烽.謝偉強. 仲有一個今日識架叫羅俊傑.. 其實我唔知佢個名係唔係咁打架..) 我地d女仔開頭係同d男仔一齊打排球.. 不過後來落雨d男仔叫我地避雨.. 不過我地冇去避雨.. 賴鶴烽反而去避雨.. 後來唔知點解少會食波餅... 佢喊左一陣又冇事啦... 之後d男仔打籃球我地d女仔就打排球.. 再之後少儀同牙甲鬧交.. 之後冇事啦.. 我同少儀就一齊走啦..
今日我去左打排球..我同少儀.牙甲.牙wing,
仲有幾個男仔(陳梓鋒.楊潤偉.賴鶴烽.謝偉強.
仲有一個今日識架叫羅俊傑..
其實我唔知佢個名係唔係咁打架..)
我地d女仔開頭係同d男仔一齊打排球..
不過後來落雨d男仔叫我地避雨..
不過我地冇去避雨..
賴鶴烽反而去避雨..
後來唔知點解少會食波餅...
佢喊左一陣又冇事啦...
之後d男仔打籃球我地d女仔就打排球..
再之後少儀同牙甲鬧交..
之後冇事啦..
我同少儀就一齊走啦..
時間︰2006-10-02 03:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]