JEIJAIII™@BLOG
RAINxYIN
暱稱: 遮仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-11
這星期;D
2009-08-08
鼠鼠病左/_\
聯誼會-3-
文章分類
全部 (145)
100問 (9)
生活無聊事 (44)
未分類 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
G.E.M`XG
阿y0`xg
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 145
留言總數: 311
今日人氣: 0
累積人氣: 6197
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


2009-08-08 分類: 未分類






好耐冇俾人點名


★Round;1`起底^_<
oo1,您叫咩名;D -- 張遮仔-v-
oo2,您幾歲阿;D --14 *v*
oo3,您住邊阿;D -- 上水/柴灣;>
oo4,您幾高阿;D -- 超矮xd.
oo5,幾時生日;D -- 3.16.
oo6,電話咩台;D -- 人仔.得閒sms喔xd
oo7,咩野型號;D -- sony!
oo8,您咩星座;D -- 孖魚
oo9,依家幾點;D -- 11:36PM
ooo,準備好未;D -- 準備好x)

★Round2`家庭;$
o11,覺得屋企溫吾溫暖;D -- 0k既
012.屋有幾多個人;D -- 7條-,-加埋工人&1條狗
013,屋企有咩野人;D -- 姑姐.叔叔.阿嬸.爸爸的媽媽.我.工人.狗
o14,想吾想要呢個屋企;D -- 冇乜所謂.返正仲可以返上水xd
o15,屋企人對您好吾好;D -- 超級好.o係柴灣既話;]
o16,對您有幾甘好;D -- 同上
o17,屋企人男多定女多;D -- 女-,-!
o18,有無兄弟姊妹;D -- 有.
o19,覺得屋企似吾似愛登士家庭;D --點會似?!!..
o2o,想吾想搬屋;D -- 想-_-

★Round;3`朋友(k)
o21,最傻;D --
o22,最高;D -- 裕平
o23,最矮;D -- 姓賴果位丫.唔該xd
o24,最令;D -- all friend.
o25,最可愛;D -- yo.岑寶.kobejai.
o26,最COOL;D --季彥邦-_-|||
o27,最令仔;D -- all friend
o28,最多人媾;D -- yo.
o29,最樣衰;D -- me
o3o,最好人;D -- all friend`

★Round;4`愛情(3;
o31,有無拍拖;D --有呀.`同冬冬.yo.岑寶.kobejai(阿yo說的)
o32,同佢拍左幾耐;D -- 2008年8月9日開始xp`(又係阿yo說的)
o33,有無中意人;D -- 有(都係阿yo說的)
o34,中意左幾耐;D --好耐喇xp`8月9到依家xp(依然都係阿yo說的)
o35,明戀定暗戀;D --明戀喇緊系.xd(同上)
o36,想吾想同佢1生1世;D -- 緊系想喇-,-!(無言..)
o37,中意佢D乜;D -- 中意佢地夠玩得.夠可愛.夠令.夠天真(阿yo講既).
o38,系米為佢喊左好多次;D -- 咁我又冇喎xd
o39,甘有無後悔愛過佢;D --緊系冇-,-!有就吾會甘愛佢地喇xp (阿yo話既)
o4o,有咩同佢講;D -- i love kobejai.yo.岑寶.冬冬 forever <3(照copy;)

★Round;5`學校-;
o41,小學定中學;D -- 中學.
o42,學校咩名;D -- lsc
o43,您咩野班;D -- 升3b.
o44,您幾多號;D -- 未知住
o45,中吾中意間學校;D -- 如果條仆街唔o係度我會比較鐘意
o46,點解;D -- 因為條仆街o係度
o47,學校大吾大;D -- 比起培小細
o48,班主任系邊個;D -- 未知
o49,好吾好人;D -- /
o5o,同訓導熟吾熟;D --哈.淑芬咪熟囉!..成日上堂屌我-_-|||

★Round;6` 喜愛*3*`
o51,中意邊個歌手;D -- 暫時冇
o52,中意咩歌;D -- 冇呀
o53,中意咩天氣;D -- 冬天-,-
o54,中意食咩;D -- 除左田雞.南瓜.茄子.etc
o55,中意飲咩;D -- 蘋果綠/綠茶
o56,中意咩日子;D -- 我生日xd雖然冇生日禮物
o57,中意邊個地方;D -- 開心既地方.
o58,中意咩顏色;D -- 黑白紅藍黃
o59,中意咩公仔;D -- 三眼仔.`大口仔'xo.chopper.豆腐人.
o6o,中意睇咩書;D -- 繪本

★Round;7`討厭\3/`
o61,吾中意邊個歌手;D -- 諗唔到
o62,吾中意咩歌;D -- 焗
o63,吾中意咩天氣;D -- 夏天-,-
o64,吾中意食咩;D --  田雞.南瓜.茄子.etc
o65,吾中意飲咩;D -- 杏仁霜-_-
o66,吾中意咩日子;D -- 失去所有
o67,吾中意邊個地方;D -- 有個肥人跟住我後面xd
o68,吾中意咩顏色;D -- 粉紅.螢光粉紅.超攞命
o69,吾中意咩公仔;D -- 姣婆公主
o7o,吾中意睇咩書;D -- /

★Round;8` 2揀1`
o71,電話vS電腦;D -- 電腦
o72,Sms vS 傾電話;D -- 傾電話.
o73,Msn vS ICQ;D -- msn.
o74,笑vS喊;D -- 笑.
o75,晴天vS雨天;D -- 雨天.
o76,男vS女;D -- 女
o77,訓教vS白日夢;D -- 訓教.
o78,唱歌vS跳舞;D -- 唱歌
o79,洪卓立vS周柏豪;D -- 周柏豪
o8o,Janiceman vS AngelBaby;D -- AngelBaby

★Round;9` 如果題`
o81,如果有日您FD死左您會;D -- 喊.去醫院搵佢.
o82,如果有日有老師無拉拉鬧您您會;D -- 嘈鳩佢
o83,如果有日您老豆老母無拉拉死左您會;D -- o左咀
o84,如果有日無拉拉成大班師奶搵您簽名您會;D -- 呃我簽名?!-o-
o85,如果有日您發現自己變左透明您會;D -- 會好悶/__\冇人睇到我
o86,如果有日您最好既朋友俾人雞姦您會;D -- 正唔正?!xd
o87,如果有日您生意失敗您會;D -- 唔開心囉-3-
o88,如果有日有個您吾識既人無拉拉鍚您您會;D -- 打柒佢啦!
o89,如果有日發現您FD變左傻仔您會;D -- 我會得閒入青山探佢
o9o,如果有日世界沒日您會;D -- 我會祈禱-_-|||

★Round;1o` TAG,-
TAG俾1o個人做拉*v*,
o91,   /
o92,  /
o93,   /
o94,   /
o95,   /
o96,   /
o97,   /
o98,   /
o99,   /
1oo,   睇完我QOOZA既人-,-個個都要做xp



20090802


















陳生黎左整電腦._.(柴灣果部)
佢話lenovo係大陸牌子
明明IBM係俾lenovo收購左.點會?!

我問姑姐.佢話可能係入面D野係大陸整掛
依家有咩唔係made in china?
hp機都係大陸整.咁大把牌子都係大陸牌子啦.
姐係niki都係大陸名牌

唔多明佢係咪真係識得整..但係佢收得勁平

陪屋企人飲茶.點解d魚嫁?
又唔係白內障喎
堅係要俾10個珍囉!

去左新翠.再入新都城,
我明知左手係10蚊我都係鐘意左手多d嫁啦-_-
最後俾晒我多謝

原先話去食韓燒.但個個都話冇咁既肚去食.
最後去左食pizza hut.都鳩鳩地!..5條友食野等左半粒鐘.
但4條友果d就係咁有位囉!

見到有條友有似1個人xd
不過我覺得應該唔會係佢,所以都係唔好問好d.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

繼續搖頭傻笑專心嬉戲哪管他沒同類

依幾日既體會



2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


鼠鼠病左/_\ 分類: 未分類






假期太長久.對於我黎講.
星期幾已經好似唔多重要咁.

最重要既咪係星期六囉.
要去上堂-_-
整乜春網頁?!..郁都未郁過.







20090630




做左一日沙灘小子.
簡短咁交代就算啦.

2點幾
出到mk.同豬媽行左陣.

4點幾先去到筲箕灣,
kobe.abby.冬冬.阿yo話去左石澳-_-
入去霸爐.
都冇搵kobe佢地.
淨係掛住霸爐

有個好心人俾左個爐我.

跟住冇幾耐豬媽+她的好朋友就黎左.

 

 

或者跟本就冇人會明白我;)

燒燒下`同豬媽去左玩水.
成褲濕晒
底底都濕埋.<--好似有d過份

玩左過3關+"阿sor嘩嗲"<--依個遊戲得我+表弟+豬媽先知xP


最後玩到11點半我同豬媽走先
都總算開心.
做左一日既沙灘小子






20090701


阿YO生日快樂.
雖然我係第4個/_\



20090702

2隻鼠鼠病左.
個心又好唔舒服/_\
唔知咩病..

去左MK皮膚水+籠
要隔開佢地2條友仔.

去開金魚街買左臭豆腐黎食.
堅係勁好味xd
但阿爸成日都話臭到乜咁..-_-|||
榴槤夠有人話臭啦.佢又食?!

去左chi之堡+瓊華睇袋.
都要8百幾-9百幾蚊一個._.
貴到嘟咁..不過訂好似唔駛咁貴.



姑姐話星期六去睇xd



20090703


鼠鼠病左既第2日

果隻既病情好似好返d咁,,
不過就成日都訓教
唔知豬媽果隻點呢..因為我成日都要走黎走去.
廢事拎住2隻周圍走.擺左o係豬媽度



食完晚飯.
知道豬媽話有香味既沖涼粉/木槺都有可能令佢地過敏
所以即刻去大廣度買過晒d沖涼粉/木槺
仲買左多盒皮膚粉.











希望佢地快d冇事