我要入樽!!
RAY95
暱稱: RAY鋒
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
最後一日返學.
考完試.
換左新電腦
電腦壞左
換左電話
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 340
今日人氣: 14
累積人氣: 5486
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


努力練跑 分類: 未分類

今日.

訓到1點幾先俾人叫左起身..

之後就食野.

食完就傾電話..

之後到左六點左右..去左練跑.

破左之前10分05秒既記錄.

就記錄係8分39秒..快左超多..

唔想係陸運會輸得咁樣衰.

所以今日先去跑..

遲D學校好似又要跑越野..

而家學校C最快係中一個個跑12分21.

而我跑12分48..同佢仲有一D距離..

唔想輸俾F.1仔.所以未來二.三星期會努力練跑..

唔打啦..88

陸運會2B加油呀!!!!!!!






訪客留言 (返回 RAY95 的日誌)


cytxxcpearl 於 2008-11-09 08:59 PM 發表:
- 你捨得打Qooza喇 :p
- 原來你2B
- =)
- COMMENT
- By
- Michiko -]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀..唔知點解今日想打
所以就打左囉..
原來你之前唔知我係2B嫁..
Posted at 2008-11-11 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]