我要入樽!!
RAY95
暱稱: RAY鋒
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
最後一日返學.
考完試.
換左新電腦
電腦壞左
換左電話
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 340
今日人氣: 45
累積人氣: 5570
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 28 日  星期五   陰天


返學 分類: 未分類

今日朝早

超唔想起身,

平時十一點幾起身.

但係今日就要六點幾起身

搞到勁想訓,

唔知點解上上下科學堂,超肚痛囉

唔知係唔係枝朱奶既問題呢!

之後又係英文堂既時間超肚痛

今次應該係肚餓掛,

放學之後又去左康盛打波

打到超爽喎!!

我差d拿到(大三元)

不過都打得唔錯呀,

下次努力!!!!!!

跟往超累喎

之後返左屋企,

唔打啦!!!

沖涼先






訪客留言 (返回 RAY95 的日誌)


sammI` 於 2008-03-31 07:21 PM 發表:
你唔好咁低能la張魚旦!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得好!!!
你返學去k.o左佢就岩啦!!!
Posted at 2008-03-31 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



XaustinX 於 2008-03-29 09:51 PM 發表:
sammi & ray:
講嘔心都5及你地嘔心啦~成日系到...嘻嘻~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都膠膠地嫁
Posted at 2008-03-29 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammI0913 於 2008-03-29 04:53 PM 發表:
你地d對話好嘔心..`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係林偉名d c.m嘔心姐
唔好話埋我
Posted at 2008-03-29 05:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



愛鄧煒鋒的人-x×yz 於 2008-03-29 09:40 AM 發表:
邊個係林偉明丫

我唔識佢嫁wo

你同佢好熟嫁!?

哦...你要佢唔要我

你好野呀

鋒鋒仔仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eDwIN_xD 於 2008-03-29 09:37 AM 發表:
你差d拿到(大三元)既reson係有人係你背後默默地支持你丫嗎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你點知有人默默地支持我既!!
個個人就係你囉
((林偉名))
Posted at 2008-03-29 10:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



愛鄧煒鋒的人-x×yz 於 2008-03-28 07:49 PM 發表:
你比我影左個張相都好令仔姐
鋒仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

玩野呀,
林偉名
Posted at 2008-03-28 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ocavaliero 於 2008-03-28 06:45 PM 發表:
我6:00要起申啦= =
我都要打呀,
但係我好多時都係唔得閒,
今日就係要學結他- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

返學係咁嫁啦,
今日係星期五,
我先咁得閒打姐
Posted at 2008-03-28 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]