我要入樽!!
RAY95
暱稱: RAY鋒
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
最後一日返學.
考完試.
換左新電腦
電腦壞左
換左電話
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 340
今日人氣: 54
累積人氣: 5579
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 1 日  星期二   雨天


愚人節 呆滯 分類: 未分類

大家知唔知今日係咩日子呀!!!!

睇黎你地都唔知嫁啦!!!

今日係愚人節

大家唔好誤會係屈機節日

ok????

今日你班友都好勁喎

係咁屈我

真係好想打你地

但廢事你地又話為女打兄弟

係唔係先..

今日落雨

又打左場水戰

搞到我成條褲同鞋濕哂

仲要番到去六點半到

又俾人鬧啦,

不過算啦.

晨早估到嫁啦!!

有野做住

唔打啦,

8

 

 

 

 






訪客留言 (返回 RAY95 的日誌)


cytxxcpearl 於 2008-04-03 11:52 AM 發表:
你為邊條女打兄弟咁抵死呀!~
哈哈
愚人節.....
哈哈
個天為我而整個愚人節俾我搞事...
天助我也= =""
死仔他仲差私個CM呀!~
你試下唔俾
你唔好俾我見到你= =""
閃人....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ocavaliero 於 2008-04-02 08:26 PM 發表:
同我打呀^^
我都係,
不過我係第一次打水戰,
SO,
明明射得好好都唔入,
仲要.......
唉......
真係
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XaustinX 於 2008-04-01 09:08 PM 發表:
小朋友,等哥哥教下你啦~
其實今日除左系愚人節之外,仲系哥哥(張國榮)既死忌呀~
嘩!!打"水戰"呀!!同邊個呀!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]