我要入樽!!
RAY95
暱稱: RAY鋒
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
最後一日返學.
考完試.
換左新電腦
電腦壞左
換左電話
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 340
今日人氣: 28
累積人氣: 5553
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


今個星期 分類: 未分類

今個星期返學

主要都係呀xxx同呀xxxD野

所以唔係好方便講

4月4日

清明節

返左大陸

早上發生左好多我勁火既事

就係.....

.....

最後就.......

算啦!!!唔講啦

之後拜完山黎

就係咁訓

夜晚睇完(古靈精探)

表哥就開車送我地返黎

返到黎十二點幾

搞到岩岩先起身

食完午餐

唔講啦!!!

做功課先

今晚好似又要去打波

係咁先

88






訪客留言 (返回 RAY95 的日誌)


cytxxcpearl 於 2008-04-07 12:47 PM 發表:
helo~~~
yeah 考完試喇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XaustinX 於 2008-04-06 07:41 PM 發表:
盡量啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sammI` 於 2008-04-06 01:23 PM 發表:
求下你地la`
唔好再講我同邊個有野la..
唔該`!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XaustinX 於 2008-04-06 12:23 PM 發表:
5得~以後既話,我就冇野玩架啦~
10分清楚囉~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sammI` 於 2008-04-06 11:33 AM 發表:
ellica!!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RubyLee 於 2008-04-06 08:36 AM 發表:
我發覺你D表達能力好有問題lo...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ellica624 於 2008-04-05 11:02 PM 發表:
呀RAY你真係好清楚SAMMI呀!!!*V*

仲有! 我發覺你D表達能力有問題的!
勁有問題 唔明你UP乜! -V-"|||
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又有幾清楚呀....
其實唔係我既表達能力有問題
係時間上既問題
Posted at 2008-04-05 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammI` 於 2008-04-05 10:41 PM 發表:
講得好;)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XaustinX 於 2008-04-05 10:04 PM 發表:
驚你呀!!
不過費是比sammi鬧/搞我d野,所以我"暫時"5講住~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

頂你呀!!!
"暫時"
應該係~以後~都唔講
 
Posted at 2008-04-05 11:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammI` 於 2008-04-05 07:50 PM 發表:
唔得ah!!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]