| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 4 月 5 日 星期六  |
| 今個星期 |
分類: 未分類 |
今個星期返學
主要都係呀xxx同呀xxxD野
所以唔係好方便講
4月4日
清明節
返左大陸
早上發生左好多我勁火既事
就係.....
.....
最後就.......
算啦!!!唔講啦
之後拜完山黎
就係咁訓
夜晚睇完(古靈精探)
表哥就開車送我地返黎
返到黎十二點幾
搞到岩岩先起身
食完午餐
唔講啦!!!
做功課先
今晚好似又要去打波
係咁先
88
|
|
|
sammI` 於 2008-04-06 01:23 PM 發表:
求下你地la` 唔好再講我同邊個有野la.. 唔該`!!
|
|
|
sammI` 於 2008-04-06 11:33 AM 發表:
ellica!!`
|
|
|
呀RAY你真係好清楚SAMMI呀!!!*V*
仲有! 我發覺你D表達能力有問題的! 勁有問題 唔明你UP乜! -V-"|||
|
網主回覆
又有幾清楚呀....
其實唔係我既表達能力有問題
係時間上既問題 Posted at 2008-04-05 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sammI` 於 2008-04-05 10:41 PM 發表:
講得好;)`
|
|
|
驚你呀!! 不過費是比sammi鬧/搞我d野,所以我"暫時"5講住~
|
網主回覆
頂你呀!!!
"暫時"
應該係~以後~都唔講
Posted at 2008-04-05 11:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sammI` 於 2008-04-05 07:50 PM 發表:
唔得ah!!`
|
|