| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
電腦整返後-第一篇  |
分類: 未分類 |
好似好耐冇打qooza啦可
因為之前部電腦係咁壞
搞到我都冇得用成個星期
嘩...
呢排發生左超多野
件件都好好笑喎
搞到我覺得超爽....
今日呀膠沁怡真係好笑姐
上xxx堂超樣哀囉
就係......
之後我爆俾人聽
超好笑
放學之後
又去打波,真好笑
俾唔知邊個打到塊臉,又俾唔知邊個整到隻手流血
之後火爆
就係咁入波
雖然有一次俾明d撞到成個(達)左落地下
但超好彩
買完野喝
連入左兩球中場射既波囉
我都o哂
之後打多陣就走左
聽日去唔去莊子屋企好呢
去唔去游水呢
算啦!!睇心情啦
係喎,聽日早餐買多幾個波羅包食先
哈哈
係咁先.88
|
網主回覆
波羅包係點都唔會完架!!!
你上堂講波羅包俾人笑
仲抵死啦!!!
波羅包
哈哈哈
Posted at 2008-04-18 03:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
太空館=波羅包-.-
你趴落地下果野好樣衰.....XD -V-
cM
|
網主回覆
我都唔想架
係我射緊波個時候
佢一野面對面撞埋黎
我點被姐
Posted at 2008-04-17 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
eDwIN=)* 於 2008-04-17 09:04 PM 發表:
55...波羅包好味=]
|
|
|
cM~ 哈哈~波羅包~ 今日放學系屋企都食左幾個小波羅包~
|
|