我要入樽!!
RAY95
暱稱: RAY鋒
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最後一日返學.
考完試.
換左新電腦
電腦壞左
換左電話
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 340
今日人氣: 32
累積人氣: 5557
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


電腦整返後-第一篇 愉快 分類: 未分類

好似好耐冇打qooza啦可

因為之前部電腦係咁壞

搞到我都冇得用成個星期

嘩...

呢排發生左超多野

件件都好好笑喎

搞到我覺得超爽....

今日呀膠沁怡真係好笑姐

上xxx堂超樣哀囉

就係......

之後我爆俾人聽

超好笑

放學之後

又去打波,真好笑

俾唔知邊個打到塊臉,又俾唔知邊個整到隻手流血

之後火爆

就係咁入波

雖然有一次俾明d撞到成個(達)左落地下

但超好彩

買完野喝

連入左兩球中場射既波囉

我都o哂

之後打多陣就走左

聽日去唔去莊子屋企好呢

去唔去游水呢

算啦!!睇心情啦

係喎,聽日早餐買多幾個波羅包食先

哈哈

係咁先.88






訪客留言 (返回 RAY95 的日誌)


sammI0913 於 2008-04-18 03:16 PM 發表:
波羅包完未ah?`
抵你死俾林偉明撞跌!!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

波羅包係點都唔會完架!!!
你上堂講波羅包俾人笑
仲抵死啦!!!
波羅包
哈哈哈
 
Posted at 2008-04-18 03:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ellica624 於 2008-04-17 10:04 PM 發表:
太空館=波羅包-.-


你趴落地下果野好樣衰.....XD
-V-


cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔想架
係我射緊波個時候
佢一野面對面撞埋黎
我點被姐
 
Posted at 2008-04-17 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eDwIN=)* 於 2008-04-17 09:04 PM 發表:
55...波羅包好味=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XaustinX 於 2008-04-17 08:11 PM 發表:
cM~
哈哈~波羅包~
今日放學系屋企都食左幾個小波羅包~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]