我要入樽!!
RAY95
暱稱: RAY鋒
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
最後一日返學.
考完試.
換左新電腦
電腦壞左
換左電話
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 340
今日人氣: 29
累積人氣: 5554
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


希望+好彩 分類: 未分類

今日科學U.T

超難!!!(個人覺得)

所以有可能唔合格...

希望唔好啦..

午息..

超低能..

成班友係到玩

冇眼睇..

而家勁增某四個人..唔知邊個呢

放學之後去左康盛

打完波..準備走既時間

差d俾人淋野

可彩莊子粒波

突然飛返後.我要拎番粒波

所以冇行前..唔係就死硬..

上到車俾咁多個女仔圍攻

超變態..

好彩最後都冇野姐

我再次同大家講-唔好係我面前提(((陳家碧)))

見到佢唔想嘔呀..

再提個個必死..我唔知會點做嫁

最後希望聽日數學U.T合格

唔係就死得...

有少少火..唔打啦..

88






訪客留言 (返回 RAY95 的日誌)


ellica624 於 2008-05-01 10:45 AM 發表:
RubY .人地點會憎你呢?
你係佢條佢呀嘛!*0*
佢話中2你... 中2一個人..係會對佢最好的!xP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o左囉
知你玩緊野
 
Posted at 2008-05-01 07:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻瓜=] 於 2008-04-30 10:17 PM 發表:
我冇郁你w0=________=
不過我諗c0ly佢地就好難講XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係啦..你咁早落車,,
佢地咁遲落車
下次真係唔敢同佢地坐埋同一班車囉
Posted at 2008-05-01 07:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ocavaliero 於 2008-04-30 06:59 PM 發表:
@@
5P^^
勁喎~
我地都諗住提你嫁啦~
不過你上左車- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次最遲上車
佢地上.我唔上
Posted at 2008-05-01 07:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammI` 於 2008-04-29 11:34 PM 發表:
5個女仔圍攻你`呵呵;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都知係邊個啦
都唔知係唔係你叫既
Posted at 2008-05-01 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



XaustinX 於 2008-04-29 09:24 PM 發表:
cM~
我都話"5 P 1"架啦~不過估5到你冇事
陳嘉碧...講笑姐>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不幸之中既大幸
Posted at 2008-05-01 07:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RubyLee 於 2008-04-29 07:13 PM 發表:
陳家碧.......陳家碧......陳家碧......
你好憎我呀????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

憎死你
咁得未呀...
Posted at 2008-05-01 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]