| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 大陸 |
分類: 未分類 |
琴日呀媽話返大陸...
之後返學打左陣波
四點三就走左..
之後佢地都一齊走..
返到屋企..搞店就返大陸啦..
返到黎9點幾...
哈哈..有電腦用..
不過打字打得好慢..
今日朝早..
去左呀婆到..
所以冇得用電腦..
而家返返表哥到..
所以有得用..
不過都有d悶
就係因為返黎..所以冇得出去玩..
不過算啦..
下星期先出去玩囉..
唔打啦..
係咁..再見..星期天先番黎..
有咩可以打我手機..
大陸個個..想知留c.m
我就講..
不過係我d fd先會講啦..哈哈..
或者我會打俾你地啦..
|
網主回覆
係呀...
sd過俾大把人啦... Posted at 2008-05-16 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻瓜=] 於 2008-05-11 09:17 PM 發表:
我明w0=00= 你宜家番左黎喇可=0=?
|
網主回覆
諗下先..
唔記得 Posted at 2008-05-16 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀..
我都覺我呢篇打得好亂..
Posted at 2008-05-11 03:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. Posted at 2008-05-11 03:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm for u.. 天日都係我blog一週年生日牙.. 請來俾個cm牙.. 路過d..
|
|