我要入樽!!
RAY95
暱稱: RAY鋒
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
最後一日返學.
考完試.
換左新電腦
電腦壞左
換左電話
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 340
今日人氣: 8
累積人氣: 5509
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 5 日  星期四   時晴時雨


2008-06-05 分類: 未分類

今日朝早..晴天..

唔錯....

第一堂英文:

唔洗考口試..成堂扒左係到訓..

但係quiz又唔合格..

之後..PE

自由活動..超爽..

同呀SIR一齊鬥波..

最後我地型左呀SIR個組..

完全係因為明D.有波羅包既愛情滋潤...

之後就冇點打..

係到同莊子傾計..

之後中文同數學都係無聊堂..

食飯.飛左去風記個到..

去完先食LUNCH..

冇咩野食..就食左個熱狗..

之後飛左去禮堂個梳化到..

明D大爆"我鍾意波羅包"

佢終於肯講啦..個陣莊子都係到..

之後就諗住玩佢地..

但打鐘..所以冇點玩到佢地..

放學師生..之後俾MISS LIN 罰..

罰到四點左右..

之後就同人去左康盛一陣..

就走左..

跟住返屋企...

之後就係咁傾電話.打機..個D啦..

而家沖涼..係咁啦..

再見..






訪客留言 (返回 RAY95 的日誌)


baka;] 於 2008-06-14 11:29 AM 發表:
咁耐刀未update既-___-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cytxxcpearl 於 2008-06-09 09:20 PM 發表:
Yo~!Yo~!Yo~!Yo~!Yo~!Yo~!
Yo~!Yo~!Yo~!Yo~!Yo~!
又黎喇~!-__________-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

......
Posted at 2008-06-13 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cytxxcpearl 於 2008-06-08 11:36 PM 發表:
cmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcm
今鋪死死死死死死死死死死死
死死死死死死死死死死死
死得........
痴左..=____=""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你kai左呀..
 
Posted at 2008-06-09 12:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammI0913 於 2008-06-08 11:08 PM 發表:
其實你係咪仲嬲我之前狂話你同coly ah?`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇嬲過囉..死傻仔.
唔係..應該叫(林嫂)
係你覺得我嬲姐..
咁我就順便玩下你囉.林嫂
Posted at 2008-06-09 12:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammI` 於 2008-06-08 08:34 PM 發表:
唔該你`唔好成日林太`林太喇..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係既..林嫂.
Posted at 2008-06-09 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sammI` 於 2008-06-07 09:46 PM 發表:
ha`我唔係..
elam話你講俾佢聽`
佢再同我講囉X]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁對唔住囉
林太..
 
Posted at 2008-06-07 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eDwIN* 於 2008-06-07 01:12 PM 發表:
你唔好低能啦鄧煒鋒
我冇講過l0r...正一屎忽精
死老吹狗
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係就係啦..
莊子都聽到..
唔好唔認啦..波羅油王子.
Posted at 2008-06-07 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



XaustinX 於 2008-06-06 10:13 PM 發表:
cM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ThX..
Posted at 2008-06-07 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RubyLee 於 2008-06-06 04:38 PM 發表:
cm 4 U......
你話林生認左love sammi 啦........
勁勇呀......
咁莊生咪好妒忌佢囉.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

"""我話黃智蔚認左love lung ka 啦......
佢都好勇呀..
咁婷姐咪好妒忌佢囉......."""
哈哈
Posted at 2008-06-06 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



baka;] 於 2008-06-06 03:52 PM 發表:
你v0cab quiz又唔合格-000-'''
唔溫書-_____-''真係服左你-.,-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝..算啦..
出年先讀書啦..
Posted at 2008-06-06 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]