| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-06-05 |
分類: 未分類 |
今日朝早..晴天..
唔錯....
第一堂英文:
唔洗考口試..成堂扒左係到訓..
但係quiz又唔合格..
之後..PE
自由活動..超爽..
同呀SIR一齊鬥波..
最後我地型左呀SIR個組..
完全係因為明D.有波羅包既愛情滋潤...
之後就冇點打..
係到同莊子傾計..
之後中文同數學都係無聊堂..
食飯.飛左去風記個到..
去完先食LUNCH..
冇咩野食..就食左個熱狗..
之後飛左去禮堂個梳化到..
明D大爆"我鍾意波羅包"
佢終於肯講啦..個陣莊子都係到..
之後就諗住玩佢地..
但打鐘..所以冇點玩到佢地..
放學師生..之後俾MISS LIN 罰..
罰到四點左右..
之後就同人去左康盛一陣..
就走左..
跟住返屋企...
之後就係咁傾電話.打機..個D啦..
而家沖涼..係咁啦..
再見..
|
|
|
baka;] 於 2008-06-14 11:29 AM 發表:
咁耐刀未update既-___-`
|
|
|
Yo~!Yo~!Yo~!Yo~!Yo~!Yo~! Yo~!Yo~!Yo~!Yo~!Yo~! 又黎喇~!-__________-
|
網主回覆
...... Posted at 2008-06-13 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcm 今鋪死死死死死死死死死死死 死死死死死死死死死死死 死得........ 痴左..=____=""
|
網主回覆
你kai左呀..
Posted at 2008-06-09 12:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇嬲過囉..死傻仔.
唔係..應該叫(林嫂)
係你覺得我嬲姐..
咁我就順便玩下你囉.林嫂 Posted at 2008-06-09 12:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sammI` 於 2008-06-08 08:34 PM 發表:
唔該你`唔好成日林太`林太喇..
|
網主回覆
係既..林嫂. Posted at 2008-06-09 12:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sammI` 於 2008-06-07 09:46 PM 發表:
ha`我唔係.. elam話你講俾佢聽` 佢再同我講囉X]
|
網主回覆
咁對唔住囉
林太..
Posted at 2008-06-07 10:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
eDwIN* 於 2008-06-07 01:12 PM 發表:
你唔好低能啦鄧煒鋒 我冇講過l0r...正一屎忽精 死老吹狗
|
網主回覆
係就係啦..
莊子都聽到..
唔好唔認啦..波羅油王子. Posted at 2008-06-07 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ThX.. Posted at 2008-06-07 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm 4 U...... 你話林生認左love sammi 啦........ 勁勇呀...... 咁莊生咪好妒忌佢囉.......
|
網主回覆
"""我話黃智蔚認左love lung ka 啦......
佢都好勇呀..
咁婷姐咪好妒忌佢囉......."""
哈哈 Posted at 2008-06-06 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
baka;] 於 2008-06-06 03:52 PM 發表:
你v0cab quiz又唔合格-000-''' 唔溫書-_____-''真係服左你-.,-''
|
網主回覆
多謝..算啦..
出年先讀書啦.. Posted at 2008-06-06 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|