梁sir生日丫...
生日快樂``哈哈
今日放左學之後...
同班Friend一齊去旺中買野...
好攰...
唉....聽日又有野做...
想死...
今日Michelle...
佢講左一啲我唔係咁敢相信既野....`
聽左之後覺得好...唔豬咩咁...
唔識講..仲豬就係咩啦...
----------------ˇ
MAth堂成堂係到聽到"ratio`ratio"
本來冇咩既....
但`唉..唔豬邊個呢..某某人
係到講"Rachel"
but無所謂啦..
11月到啦...
今日冇咩野做....
死啦..聽日測I.S..
好唔想測...
悶悶...
哈哈`哩排都有人話我0n多左mSn同打多左blog`
hAppy``我都覺...