正嘢!!
選科晚晚会,正爆.全場爆左.講左二个半重,超时冇補水.
个个講耶S0,無聊到訓着.
突然,有把声拉我出.个人頓时醒哂
之后,有條友話咩...頭果條友可以選全三科...
心諗,甘....甘垃圾尼...重有咩拾!!
之后,我又睡左了...