R.C的分享
...
RCyIN
暱稱: ,j
性別: 女
國家: 新加坡
地區: 其他地區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-01-02
2010-01-01
2009-12-18
2009-12-14
2009-12-07
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 123
今日人氣: 1
累積人氣: 1014
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


2009-11-02 分類: 未分類

今日踢波...又仆街....

唉....平均每場一次..但係黠仆都唔會傷..

有時都會諗下自己係咪石頭人

流曬血仲可以起身踢....crazy

勝利ge一球我入到啦.....打個後防要入波真係難到...

但係無計...成隊後防我睇曬..

有新boot係唔同d...多謝曬你送比我哦kaka

夜晚去左呀正屋企..幫龜聰染髮.....都同左佢講要等9個字至一個鐘..

點知聽傻b正講..30分鐘就洗頭..呵呵...染唔到想要隻失yes






訪客留言 (返回 RCyIN 的日誌)


jennywa 於 2009-11-03 09:00 PM 發表:
CMCM:::路過..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ceciijaii 於 2009-11-03 04:55 PM 發表:
c0mm3nt;o
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CgwgcG 於 2009-11-02 10:50 PM 發表:
低死..冇色@@!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pkpk1515 於 2009-11-02 07:54 PM 發表:
haha...
有留言,
我地既後防一定掂=]
唉...我對boot買黎冇用架囉!!!!/ . \
做知唔買啦~~{囧}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kennethcha 於 2009-11-02 11:34 AM 發表:
2條kai子鬥咀-.-"
踢波仆街好平常姐,入球就難d,你有幾何見我入過??
染髮我遲d都染,不過老豆實屌到我仆街,呢下就出奇啦..屌到仆街你見過未??
紅啡好吾好??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RCyIN 於 2009-11-02 01:51 AM 發表:
哈...叫左你至小等9個字..係你唔聽我講
無理由仲叫你嫁...下次醒小小..唔洗比人...唔講啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ltc2324 於 2009-11-02 01:40 AM 發表:
頂你呀!無可否認你係好勁 當我地係細場同一隊既話其實都冇咩人WIN到我地....有BOOT係唔同D 但係我隻腳天生唔岩著BOOT
一著BOOT就射唔出我個D殺人射球 你就好啦..仲好講染髮 又唔叫住我唔好洗頭 搞到我冇染過咁 只可以比一個字你 【凸】
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]