今日踢波...又仆街....
唉....平均每場一次..但係黠仆都唔會傷..
有時都會諗下自己係咪石頭人
流曬血仲可以起身踢....crazy
勝利ge一球我入到啦.....打個後防要入波真係難到...
但係無計...成隊後防我睇曬..
有新boot係唔同d...多謝曬你送比我哦kaka
夜晚去左呀正屋企..幫龜聰染髮.....都同左佢講要等9個字至一個鐘..
點知聽傻b正講..30分鐘就洗頭..呵呵...染唔到想要隻失yes