返學校悶到.....上英文電腦..個個玩信長(當然有我份啦)
放學之後做左仆街仔- -!!!又凍又痛打咩波啊
同佢地打波就諗返起中5個陣...同其他班日日打班好似開戰咁
返到屋企先知無煮飯..唉又要出街食自己
今日向c wing宣戰.....但係佢係學校搵我唔到ge
驚都未驚過啦!@#$%^&*()_+
又要做返幼稚園生...真開心akak
死傻龜又有女.....1個月就反超前區文
唉..我呢~!!?