琴日夜晚出左去ma on shan
好彩今日唔洗返學姐!!!!今日係呀9 ge生日
生日快樂啊!!!
琴日去到馬鞍山同龜聽呀正臭豬成班吹水
臭豬還返件3比我個陣仲2為好叻咁話洗埋先比我!!...
點知比我串著到件3有豬味
哈哈....講笑嫁臭豬..唔好嬲啊
之後去呀正到訓...訓完今日傻仔正唔想返工
就一齊出左mk睇3....但係條傻仔得返最後20$
都食到壽c.....之後去搵左Y歪...頂..一黎就搞爛gag
話有3條靚女...Y不Y歪Y正..同一個人...3個名..我O咀了