今日8點鐘..廢柴昌叫去踢波..'''
之後我叫左KEN一齊去...松山一盞燈都冇..咩意思''
好彩唔係自己行上去...(不過我夠大膽..唔驚)''
去到再過多陣..哥到大約有30-40人''
同埋發現左我地學校出現'正方形頭' 同埋 '波子頭'..2名奇怪男子!!
有一次踢左個波落去一條坑到...坑ge盡頭係防空洞...'''
個波入左去盡頭..'''之後自己一個去汁..''
驚到腳都震埋'''
踢到11點幾就走..走到去大門..''
上晒鎖- -'''同ken2個人爬門走...''
好彩我地夠機警...唔係都唔洗走~~
最後得我自己行條陰濕路番屋企...''
好彩同你傾下計..唔係真係喊住走~'''
依家本人情況-----[十分肚餓]!!
Today stop at here!!!
|