-RED﹏'
REDRED19
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:20105
REDRED19
暱稱: RED
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
«
‹
March 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
英皇10週年
•
2010-02-20
•
忘記遺憾!!
•
火滾!
•
沒了右腳還能做什麼?
文章分類
•
全部
(81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 11 月 (1)
•
2010 年 09 月 (1)
•
2010 年 08 月 (1)
•
2010 年 02 月 (4)
•
2010 年 01 月 (8)
•
2009 年 12 月 (5)
•
2010 年 11 月 (1)
•
2010 年 09 月 (1)
•
2010 年 08 月 (1)
•
2010 年 02 月 (4)
•
2010 年 01 月 (8)
•
2009 年 12 月 (5)
•
2009 年 11 月 (4)
•
2009 年 10 月 (3)
•
2009 年 09 月 (6)
•
2009 年 08 月 (3)
•
2009 年 07 月 (3)
•
2009 年 06 月 (6)
•
2009 年 05 月 (4)
•
2009 年 04 月 (6)
•
2009 年 03 月 (4)
•
2009 年 02 月 (5)
•
2009 年 01 月 (9)
•
2008 年 12 月 (7)
•
2008 年 11 月 (1)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
kh200922
jimmy211211
Ka2_118
ken882470
ws02495360
joeylam527
KAOTM
kingkey27
kensonKN
clegg
GETSON
Raymond92
顯示全部(40)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 970
今日人氣: 3
累積人氣: 20105
2009 年 4 月 4 日 星期六
等待假期''''
分類:
未分類
我等的是假期^v^''
有d野唔值得等....真係唔好浪費時間''
For Example:BUS...Taxi...People...etc.
期待!
Today stop at here'''
發表時間:2009-04-04 08:16 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 REDRED19 的日誌
)
tong955171
於 2009-04-09 02:20 PM 發表:
無野搞~"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
Good! Ans
Posted at 2009-04-09 07:55 PM [
編輯
] [
刪除
]
KAOTM
於 2009-04-08 08:27 PM 發表:
RED少真系Red少"
特別有style過人
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
一睇就知..呢位大佬係『展爺』喇...'''
Posted at 2009-04-09 07:52 PM [
編輯
] [
刪除
]
SBE
於 2009-04-07 10:56 PM 發表:
WA!!! 紅..
你日記好有意思..^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
準備去遊玩@@''
興奮嗎?
Posted at 2009-04-09 07:51 PM [
編輯
] [
刪除
]
Big_820
於 2009-04-07 10:46 PM 發表:
天天都是精彩天
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
證件過期...
Posted at 2009-04-09 07:51 PM [
編輯
] [
刪除
]
rocklee123
於 2009-04-07 12:31 AM 發表:
我都等假期ar !!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你都有假放咩@@?
Posted at 2009-04-07 06:53 PM [
編輯
] [
刪除
]
clegg
於 2009-04-06 11:13 PM 發表:
小明極知沙塵~
雖然佢講得岩~哈哈
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
有名你叫..
得戚明...所以成日比人沙塵~
Posted at 2009-04-07 06:52 PM [
編輯
] [
刪除
]
jimmy211211
於 2009-04-06 07:55 PM 發表:
精彩(名詞)
文章
任你睇'''
得意(動詞)
回覆
等我來''''
好似對5到lor我想話
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
er....
你邊位?...
唔玩哥位?
Posted at 2009-04-06 10:22 PM [
編輯
] [
刪除
]
Bill19921107
於 2009-04-06 07:39 PM 發表:
今日你係廁所拉屎^.^?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我以為係你- -'''
篤屎個形狀呈"Bill"型.....
Posted at 2009-04-06 07:45 PM [
編輯
] [
刪除
]
tong955171
於 2009-04-06 07:23 PM 發表:
假期假期**
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
假期搞什麼'
Posted at 2009-04-06 07:44 PM [
編輯
] [
刪除
]
SanDUB
於 2009-04-06 05:49 PM 發表:
真係呀霞中文教得好
得閒要跟你學習
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
凸飛猛進啊~/~
上佢堂都有悶ge時候-.-'''
你們美K都唔錯ga^v^'
Posted at 2009-04-06 07:43 PM [
編輯
] [
刪除
]
1
|
2
|
»
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 REDRED19 的日誌
]