-RED﹏'
REDRED19
暱稱: RED
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
英皇10週年
2010-02-20
忘記遺憾!!
火滾!
沒了右腳還能做什麼?
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 970
今日人氣: 1
累積人氣: 20109
2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


實力派'' 分類: 未分類

黯淡酒店內悲傷誰人知?..'''

要用台語唱..先有意思!!






訪客留言 (返回 REDRED19 的日誌)


yoko_baby 於 2009-06-17 10:34 AM 發表:
五色唱台語=v=
您唱黎聽下先拉*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係唔得ge....難d囉~.~'''
Posted at 2009-06-17 07:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SBE 於 2009-06-15 09:13 PM 發表:
= =聽左好多次都唔識唱AAAAAAAAAAAA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

聽住我唱哥段...應該識唱..''
Posted at 2009-06-15 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tong955171 於 2009-06-15 04:49 PM 發表:
甘快d唱la^^台語甘鬼難.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

太過好聽..隻歌!!
Posted at 2009-06-15 06:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken882470 於 2009-06-15 03:01 AM 發表:
聽聽下會吾會有火屎飛出黎~.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

即係交液現場= =?
Posted at 2009-06-15 06:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SanDUB 於 2009-06-14 11:38 PM 發表:
原來係LI首 我舅父成日聽
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

話左名歌...''
      出名~
Posted at 2009-06-14 11:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jimmy211211 於 2009-06-14 05:32 PM 發表:
好歌@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你話下次唱的......'
Posted at 2009-06-14 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoko_baby 於 2009-06-14 12:02 PM 發表:
cm =v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唱下歌先喇/.''
Posted at 2009-06-14 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



clegg 於 2009-06-14 11:02 AM 發表:
識鬼台語啊= =
成日上網都搵埋曬d咁低b ge野~哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

台灣名歌啊..''
    好多人都識...台灣
Posted at 2009-06-14 11:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bill19921107 於 2009-06-14 04:23 AM 發表:
中國城先係重點-.-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

輸左比我地先係重點*v*'''
Posted at 2009-06-14 11:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PINK0 於 2009-06-14 02:03 AM 發表:
你試唱黎聽下.. 先有意思XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

苦練左成日....熟到爛~
Posted at 2009-06-14 11:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]