| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 6 月 14 日 星期日  |
網主回覆
唔係唔得ge....難d囉~.~'''Posted at 2009-06-17 07:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SBE 於 2009-06-15 09:13 PM 發表:
= =聽左好多次都唔識唱AAAAAAAAAAAA
|
網主回覆
聽住我唱哥段...應該識唱..''
Posted at 2009-06-15 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
太過好聽..隻歌!!
Posted at 2009-06-15 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
即係交液現場= =?
Posted at 2009-06-15 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SanDUB 於 2009-06-14 11:38 PM 發表:
原來係LI首 我舅父成日聽
|
網主回覆
話左名歌...''
出名~
Posted at 2009-06-14 11:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你話下次唱的......'
Posted at 2009-06-14 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唱下歌先喇/.''
Posted at 2009-06-14 09:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
clegg 於 2009-06-14 11:02 AM 發表:
識鬼台語啊= = 成日上網都搵埋曬d咁低b ge野~哈哈
|
網主回覆
台灣名歌啊..''
好多人都識...台灣
Posted at 2009-06-14 11:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
輸左比我地先係重點*v*'''
Posted at 2009-06-14 11:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PINK0 於 2009-06-14 02:03 AM 發表:
你試唱黎聽下.. 先有意思XD
|
網主回覆
苦練左成日....熟到爛~
Posted at 2009-06-14 11:41 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|