| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 9 月 6 日 星期日  |
| 生日快樂'' |
分類: 未分類 |
呢排..身邊好多fd都過晒18了...自由了~
尋晚嘉俊生日...成班人去左打邊爐..''
食到飽到郁唔到..''
之後去左 緣份..''''
玩玩下..幾好玩..再玩玩下..好好玩''
之後玩完...落左D3..''
搖到朝早8點幾先走..~
番到屋企9點...''
之後...等sms..等到就12點先訓~~''
訓醒..傾左陣Tel...''
真係傾左好多煩惱ge野''
悟出更多人生道理.'''
之後食飯.'''
夜d去送cake比 2兄弟~~''
然而再得到人生的 座右銘~
若要人不玩..除非己莫玩
玩到最高點..自己也被玩'''
神句!!
Today stop at here!!
|
|
|
SBE 於 2009-09-15 12:13 AM 發表:
了解~@@ SMS~
|
|
|
PINK0 於 2009-09-10 05:34 PM 發表:
唔錯啊. 成日有新領悟~
|
網主回覆
That's all right~
Posted at 2009-09-13 04:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係啊..''
時速>100 Posted at 2009-09-13 04:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
..打英文會唔會好d..
Posted at 2009-09-13 04:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
牌都未考到= =''
被車撞就得ge... Posted at 2009-09-13 04:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Pio 於 2009-09-07 09:36 PM 發表:
總體評分B+
|
網主回覆
= ='''
我個fd話令女冇咩wor= =
睇得上眼得1-2個咋.~~~
甘都有B+....?
Posted at 2009-09-08 08:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-09-07 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你就玩得開心啦 吾該下次你d屎q吾想比人賊穿就淋得好d
|
網主回覆
開心=30..唔開心=70''
自己諗~
Posted at 2009-09-07 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|