| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
| 5E下年加油'' |
分類: 未分類 |
校運會已到...'''
第一日得一項比賽~.~'''
之後就輸左哥項~~
4*400....''
牙煙..''
真係已爆盡.....''
大家下年再黎過'''
Today stop at here!!
|
網主回覆
....有機會
Posted at 2009-11-07 06:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
需要
Posted at 2009-11-06 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR_Roy 於 2009-11-05 10:31 PM 發表:
需要苦練!!
4個 表現都算係咁!
|
網主回覆
冇練過..算係甘
Posted at 2009-11-06 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SanDUB 於 2009-11-05 09:17 PM 發表:
加油 聽日睇你
|
網主回覆
下年再睇= =
Posted at 2009-11-06 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
clegg 於 2009-11-05 08:57 PM 發表:
下年等你地拎獎~ 最好train下阿明啦!!
|
網主回覆
下年好有機...'''~
Posted at 2009-11-06 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|