-RED﹏'
REDRED19
暱稱: RED
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
英皇10週年
2010-02-20
忘記遺憾!!
火滾!
沒了右腳還能做什麼?
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 970
今日人氣: 3
累積人氣: 20116
2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


5E下年加油'' 分類: 未分類

校運會已到...'''

第一日得一項比賽~.~'''

之後就輸左哥項~~

4*400....''

牙煙..''

真係已爆盡.....''

大家下年再黎過'''

 

 

Today stop at here!!






訪客留言 (返回 REDRED19 的日誌)


yoko_baby 於 2009-11-07 07:33 AM 發表:
4*400?我冇戈d氣去跑.
下年睇你拎獎a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....有機會
Posted at 2009-11-07 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tong955171 於 2009-11-06 08:43 PM 發表:
haha~下次再黎過~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

需要
Posted at 2009-11-06 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aR_Roy 於 2009-11-05 10:31 PM 發表:
需要苦練!!

4個 表現都算係咁!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇練過..算係甘
Posted at 2009-11-06 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SanDUB 於 2009-11-05 09:17 PM 發表:
加油 聽日睇你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下年再睇= =
Posted at 2009-11-06 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



clegg 於 2009-11-05 08:57 PM 發表:
下年等你地拎獎~
最好train下阿明啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下年好有機...'''~
Posted at 2009-11-06 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]