| «‹ December 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
| 厠所過聖誕 |
分類: 未分類 |
經過一日ge休息...
慢慢遠離厠所...''
呢鋪真係''
[菊花] 殘....滿地傷~.~'''
真係係呢到要讚一下....
真男人→展爺~.~'''
唔知你今晚仲食唔食到野呢~.~'''
不過今年太少野玩...'''
同上年比較...
悶左小小~'''
Today stop at here!!!
|
|
|
KAOTM 於 2009-12-21 04:12 AM 發表:
附加潤滑劑效果... 有比較開胃^^
|
網主回覆
排洩只需30秒?...30展?
Posted at 2009-12-22 02:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唉' 你地玩緊ge時候...我比miss的左入去溫習'
|
網主回覆
岩喇....將勤補[絕]
Posted at 2009-12-21 12:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR_Roy 於 2009-12-19 07:09 PM 發表:
下年聖誕party 玩電制!
我地班較少人玩得,所以唔夠上年好玩!
|
網主回覆
係...'''
唔夠瘋狂..
Posted at 2009-12-21 12:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
.....玩咩?
Posted at 2009-12-19 06:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔錯...你地班的代表...強勁~
Posted at 2009-12-19 06:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MIMImo 於 2009-12-19 02:53 PM 發表:
可能朱展係屋企昏迷左..
|
網主回覆
我見佢夜晚仲好生猛...''
睇黎幫佢準備帛金
Posted at 2009-12-19 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
菊花殘~
Posted at 2009-12-19 01:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SanDUB 於 2009-12-19 01:13 PM 發表:
你食左生雞蛋 ?
|
網主回覆
唔係甘簡單...
係生雞蛋+薯條+薯片+水^^
Posted at 2009-12-19 01:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx
Posted at 2009-12-19 01:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR_Roy 於 2009-12-19 03:53 AM 發表:
視生命如草芥...我們才是真男人!
|
網主回覆
都係生吞煙仔牙煙d....
有副作用..個胃好似有刺甘~
Posted at 2009-12-19 01:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|