-RED﹏'
REDRED19
暱稱: RED
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
英皇10週年
2010-02-20
忘記遺憾!!
火滾!
沒了右腳還能做什麼?
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 970
今日人氣: 0
累積人氣: 20144
2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


明天會更遲? 分類: 未分類

今日同上次差唔多...''

 又係8點2個字先起身....''

呢排唔知搞咩....唔係請假就遲到-.-'''

再係甘..應該要收 退學信~

番到去...8點半..甘岩見到俊爺係課室偷人野食...'''

明明人地去晒早會...佢係到食野..'''

之後上數學堂..阿sir行埋黎...

同我講:[你又比人收書^^''].....

.......打擊100....''''

  之後Oral堂..'''

一堂抽我3-4次......有問題啦..~

睇黎想測驗我 英文程度....''''

 

 呢鑊真係求神....希望聽日可以準時..!!!

 

 

Today stop at here!!!

 

 






訪客留言 (返回 REDRED19 的日誌)


arSUN 於 2010-01-10 11:48 AM 發表:
5緊要嫁..
下年我同你同層姐..
我6a....你f5
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...了解喇'''
   睇黎我要係上面同你揮手- -'''
Posted at 2010-01-10 01:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aR_Roy 於 2010-01-10 12:07 AM 發表:
睇黎她真係對你有意思!

你應該上馬啦

真係想比人燒jj ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..........= ='''
有問題wor......
     寧靜比人燒JJ......'''
Posted at 2010-01-10 01:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoko_baby 於 2010-01-08 06:28 PM 發表:
早D訓~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

絕對需要= =
Posted at 2010-01-08 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jimmy211211 於 2010-01-08 05:50 PM 發表:
你唔係退左學啦咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...下次你請假...
  我同阿sir講..佢話你教得唔好..唔讀了~
Posted at 2010-01-08 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoveFiona06 於 2010-01-08 05:33 PM 發表:
唔知有鬧鐘呢樣野?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有啊...佢響左一下...比我關左了...
Posted at 2010-01-08 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kachon1114 於 2010-01-08 05:15 PM 發表:
學我啦..八點半訓教' 七點半準時起身~.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘樣..人生冇樂趣wor...- -'''
Posted at 2010-01-08 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LonG29 於 2010-01-08 12:04 AM 發表:
想做消防員.?

返1日放2日~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..'''
   被識穿左wor~
Posted at 2010-01-08 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aR_Roy 於 2010-01-07 10:37 PM 發表:
請假重好!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

請假..你地米同阿sir講...
   佢話..退學..唔番了^v^
Posted at 2010-01-08 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



clegg 於 2010-01-07 10:02 PM 發表:
我今日都8點先起身= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...速度華wor...'''
Posted at 2010-01-08 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kh200922 於 2010-01-07 09:42 PM 發表:
甘上堂咪唔會訓教囉^^?
跑唔切?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.我跑哥時..隔離有部私家車跟我尾~.~
Posted at 2010-01-08 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]