|
|
2011 年 7 月 2 日 星期六  |
| 2011-07-02 |
分類: 未分類 |
今日一早就要返去急救班/_\
超攰..最後頂吾順訓著左陣><
上完理論堂..下就開始教包紮!!
好多時間都系魚蛋包我xDD
因為我太攰..於是我竟在佢幫我包紮既時候....
...............................訓著左=口=""
有2次時間就話去TOILET..我就去偷偷搵約瑟既朋友!!
魚蛋就去TOILET..之後就一齊再上返去^0^
等左好耐..終於可以返黎一齊團契><
開開心心..分享完就執野啦~~~
之後..蘿莉控送左個驚喜俾我!!!!
哈哈!!估吾到您會送佢地俾我!!
真系好開心又好鐘意^3^
聽朝..我會返崇拜!!吾知..您又會吾會返呢=P
|
| 發表時間:2011-07-02 10:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|