呢幾日都去考DSE,, 又去做完白事v3v 終於可以抖下..過兩個星期先再繼續DSE(^∼^) 不過好吾開心...有點生病..喉嚨痛痛>_< 希望快D好返啦*o* 咁就吾怕星期三向戲棚食野030 食咩都得(≧▽≦) 終於有d時間玩pigg!! 又有新活動...迪迪尼的