今日冇咩野打..都吾系好知打咩好
但又要俾隻MERO食字同生長
唯有求其打D野咁啦..呵呵
今日好晏先起身..食左碗通粉..有隻蛋..本來想整溫泉蛋
好可惜咁整得熟左D..吾系太好!
之後就MSN呀..PIGG呀..溫書呀..都系個D啦~~~
好~~到左而家..打埋就訓教LU~~