|
|
2012 年 4 月 14 日 星期六  |
| 2012-04-14 |
分類: 未分類 |
今朝8點就起身搵老公..同老公講聲早晨!!o(〃^▽^〃)o
不過sd完就恰下恰下咁..系咁訓著左( ̄ー ̄)
最後訓到2點幾先醒*-*
媽媽買左飯向到..所以就落床梳洗下就食飯開電腦*
玩PIGG啦當然o(^▽^)o
一邊玩一邊食一邊SD SMS
不過屋企勁焗..搞到頭都暈埋
所以都冇乜心機想去溫書(´□`)
但都系個句..聽日一定要努力!!!
不能再懶了..星期一要考了><
等到老公夾完BAND返黎..開左SKYPE***
聽BABY彈結他(≧▽≦)
好犀利呀!!佢話呀SIR同佢講有天份TIM呀!!
真系叻豬
之後又一齊睇電視咁啦030
食完飯..睇當旺爸爸大結局!!
真系好緊張!!好睇*3*
有金色魚!!但釣吾到..勁難釣(´_`。)
<<不過都釣到橙魚!!>3<
<<轉左新髮型..短髮的(*^ー^)v

出左春裝新地方..買左一套新衫!!靚帽靚裙靚鞋
|
| 發表時間:2012-04-14 12:17 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|