失戀小蘊蘊,REGEN 咖啡或茶日誌....*
REGENBLOG
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
REGENBLOG
暱稱: ﹏REGEN=]]]"""
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
HAPPY...........XD
•
好開心呀xd.............
•
死la我個阿嬌家姐@Twi...
•
超唔開心...............
•
超唔開心...............
文章分類
•
全部
(19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 02 月 (4)
•
2008 年 01 月 (3)
•
2007 年 12 月 (2)
•
2007 年 11 月 (10)
•
2008 年 02 月 (4)
•
2008 年 01 月 (3)
•
2007 年 12 月 (2)
•
2007 年 11 月 (10)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
RENEEBLOG
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 42843
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2007 年 11 月 3 日 星期六
我好吾開心XD.............]]]]]]]
分類:
未分類
我D女仔朋友又吾理我,我D家姐同妹又吾理我,我好吾開心同理我見到RENEE張相我就好想哭
發表時間:2007-11-03 04:38 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 REGENBLOG 的日誌
)
............. 於 2008-01-18 08:31 PM 發表:
haaaaaaaaaaaaaaa"
你都覺得佢假呢?
唔係覺得aar"係直程tim la
佢係仔黎ga...點同renee做姐妹aar"好笑
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
tian 於 2007-11-28 05:52 PM 發表:
吾知點解...覺得你講啲野真系/...9吾答8~~都吾知你邊句真邊句假!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
tian 於 2007-11-27 04:50 PM 發表:
你吾好厄我啦!吾該~~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
tian 於 2007-11-25 07:51 PM 發表:
你同cream系...><點解依排吾搵我ge?好掛住你啊~~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
to: tian
Rege同Renee係姐妹關系,因我生病了
By: Regen
Posted at 2007-11-27 11:22 AM [
編輯
] [
刪除
]
ANGEI0527
於 2007-11-04 09:24 AM 發表:
我中2你,勁中2你.....
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
TO: ANGEI0527
THX YOU
By Regen
Posted at 2007-11-04 05:31 PM [
編輯
] [
刪除
]
chuiyee1992
於 2007-11-03 10:56 PM 發表:
你唔好唔開心啦~
不如我做你呀妹呀~
^s^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
TO: ANGEI0527
THX YOU
By Regen
Posted at 2007-11-04 05:31 PM [
編輯
] [
刪除
]
頤仔 於 2007-11-03 10:15 PM 發表:
唔好唔開心啦
唔開心咪同我msn囉
會開心好多架^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
TO: 頤仔
THX YOU
By Regen
Posted at 2007-11-04 05:31 PM [
編輯
] [
刪除
]
tian 於 2007-11-03 05:17 PM 發表:
點解會咁ge?心痛啊!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
TO: tian
THX YOU
By Regen
Posted at 2007-11-04 05:31 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 REGENBLOG 的日誌
]